eGospodarka.plGrupypl.comp.programmingDalsze podwyzszanie poziomu edukacji w dziedzinie informatyki › Re: Dalsze podwyzszanie poziomu edukacji w dziedzinie informatyki
  • Data: 2011-06-14 17:06:37
    Temat: Re: Dalsze podwyzszanie poziomu edukacji w dziedzinie informatyki
    Od: Andrzej Jarzabek <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Jun 14, 2:54 pm, Stach <s...@f...pl> wrote:

    > Odniesienia do osoby autora,

    Przecież nie znam osoby autora. Odnoszę się do tego, co autor napisał
    na grupę.

    > nie do tematu, obrażanie,
    > triumfalne atakowanie zastępczych poglądów,
    > kompletnie nie głoszonych przez autora,
    > który nie powiedział, że szkoła jest zbędna.

    Powiedział, że szkoła jest potrzebna tylko nauczycielom. Jeśli chodzi
    o meritum, rozróżnienie to niczego, zauważ, nie zmienia.

    > Strasznie niski poziom wypowiedzi.

    No no, chyba powinienem czuć się zaszczycony i zawstydzony zarazem, że
    mi taki arbiter elegantiarum, jak Kolega, zechciał zwrócić uwagę.