eGospodarka.plGrupypl.comp.programmingDalsze podwyzszanie poziomu edukacji w dziedzinie informatyki › Re: Dalsze podwyzszanie poziomu edukacji w dziedzinie informatyki
    From: Andrzej Jarzabek <a...@g...com>
    Newsgroups: pl.comp.programming
    Subject: Re: Dalsze podwyzszanie poziomu edukacji w dziedzinie informatyki
    Date: Tue, 14 Jun 2011 04:08:26 -0700 (PDT)

    On Jun 14, 9:43 am, "Teodor" <t...@w...pl> wrote:
    > U ytkownik "Andrzej Jarzabek" <a...@g...com> napisa w
    > wiadomo cinews:e0129f6e-f715-494b-be5c-ba37ce6e742d@b21g2000
    yqc.googlegroups.com...

    > Zaskoczony, e odziedziczy e cz pogl d w po dziadku Marxie?

    Zaskakujące w tym wszystkim może być co najwyżej to, że ktoś powtarza
    takie bzdury. Niestety nieuctwo jest na tyle powszechne, że nawet w
    skrajnej postaci mnie nie zaskakuje.

    W tej sytuacji zaskakującym nie jest również, że ktoś, kto nie słyszał
    nigdy o takich postaciach jak Fryderyk Wielki, Hugo Kołłątaj, czy
    markiz de Condorcet, lub - jeśli słyszał - to wydaje mu się, że mogły
    być pod wpływem Manifestu Komunistycznego, uważa, że szkoła jest
    zbędna. Ma prawo wyciągnąć takie wnioski na podstawie własnego
    doświadczenia, skoro sam najwyraźniej ze szkoły niewiele wyniósł.

    No ale tak to już jest ze szkołą: jedni wynoszą mniej, drudzy więcej.
    Ty się przynajmniej nauczyłeś czytać i składać literki, czego
    niefortunnym efektem ubocznym jest powtarzanie na grupach dyskusyjnych
    jakichś przeczytanych gdzieś lub wymyślonych bzdur. Najwyraźniej
    reszta edukacji to był w twoim przypadku stracony czas, ale to nie
    znaczy, że nie też ma takich, co skorzystają (o tym też uczą w szkole
    na lekcji o logice, implikacji i kwantyfikatorach).

    > Twoja technika obra ania adwersarza jest nieudolna i prostacka. No e
    > powiniene tak e poczyta co o erystyce, nie o miesza by si takimi
    > odpowiedziami.

    Przepraszam, ale dyskutować to można z kimś, kto posiada jakąś
    elementarną wiedzę w temacie. Kompletnego ignoranta, któremu się
    wydaje, że coś wie, to można najwyżej wyśmiać. Może powinieneś
    poczytać coś o historii, na początek choćby podręczniki swoich dzieci,