eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.comp.programmingDalsze podwyzszanie poziomu edukacji w dziedzinie informatyki › Re: Dalsze podwyzszanie poziomu edukacji w dziedzinie informatyki
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
    0.net!weretis.net!feeder4.news.weretis.net!feeder1.news.weretis.net!news.solani
    .org!.POSTED!not-for-mail
    From: "Stachu 'Dozzie' K." <d...@g...eat.some.screws.spammer.invalid>
    Newsgroups: pl.comp.programming
    Subject: Re: Dalsze podwyzszanie poziomu edukacji w dziedzinie informatyki
    Date: Mon, 13 Jun 2011 10:58:18 +0000 (UTC)
    Organization: solani.org
    Lines: 19
    Message-ID: <it4qga$khi$1@solani.org>
    References: <h...@4...com>
    <isu8io$jsb$1@inews.gazeta.pl> <isu8sf$kkq$1@inews.gazeta.pl>
    <isvn9j$1120$1@news.mm.pl> <it4dov$hso$1@news.onet.pl>
    <it4o3k$ihu$1@mx1.internetia.pl>
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: solani.org 1307962698 21042
    eJwNwokRwDAIA7CVyGMD4yQQ7z9CexIWB8s3wQ39Xp7qU56LLndpZiDDn6YJFnarN4wRo3H7AyTDESY=
    (13 Jun 2011 10:58:18 GMT)
    X-Complaints-To: a...@n...solani.org
    NNTP-Posting-Date: Mon, 13 Jun 2011 10:58:18 +0000 (UTC)
    User-Agent: slrn/pre0.9.9-111 (Linux)
    X-User-ID: eJwFwYERACEIA7CV5KCtP46g3X+ET5AMjopgwTCVN9CMMM6nHu32kdcwWfbzpkO4uS6f+QMejx
    F5
    Cancel-Lock: sha1:GBB726K82ncQGs0YbwfG0Wv6nyc=
    X-NNTP-Posting-Host: eJwNxMkBwCAIBMCW5NhFyiEo/Zdg5jEwCjucoGMwV7EjNmsUeg7Isu6SkZT0UJv7
    1RpZ/Q/NBxZOEP0=
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.comp.programming:190929
    [ ukryj nagłówki ]

    On 2011-06-13, Artur Muszyński <a...@u...wytnijto.com.pl> wrote:
    >> To tyczy się wielu dziedzin - uczy się twierdzenia Talesa, ułamków,
    >> a nie uczy się obliczania raty kredytu. Uczy się dat, faktów, zamiast
    >> rozwiązywania zadań wymagających znalezienia dat, faktów i powiązania
    >> ich w logiczne ciągi. Co z tego, że dziecko wie, że najszybszym lądowym
    >> zwierzem jest gepard? Niech uzasadni logicznie twierdzenie, że człowiek
    >> jest szybszy od geparda (da się co najmniej na dwa różne sposoby).
    >
    > Nie wiem skąd czerpiesz wiedzę o dzisiejszej szkole, ale bajdurzysz.
    > Zanim się przejdzie do liczb ujemnych uczy się termometru, wałkuje się
    > zadania złote+grosze, dopiero potem przechodzi do ułamków.

    I to chyba akurat jest dobra kolejność. Dziecku, które nie ma jeszcze
    dobrze wykształconego aparatu do przyswajania i przetwarzania pojęć
    abstrakcyjnych, łatwiej zrozumieć ideę groszy niż ułamków dziesiętnych.

    --
    Secunia non olet.
    Stanislaw Klekot

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: