  • Data: 2015-02-12 13:20:05
    Temat: Re: Daewoo tacuma - wynalazek?
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "abn140" <a...@g...com> napisał w wiadomości
    news:mbi48v$pvc$1@dont-email.me...
    > hey, czy wzmiankowany wyzej pojazd to jest jakis wielki wynalazek w
    > dzisiejszych czasach?
    > To tu na grupe wyczytalem ze Nubira - dosc mocno krewna z Tacuma - to
    > wbrew pozorom auto trwale i
    > bardzo tanie co do czesci.
    > Domyslam sie ze jset to prawda i dzisiaj - co do nubiry.
    > A tacuma? Sa tam jakies miny w tym czyms?
    > Wiem ze auto jest niesprzedawalne pewnie z powodu brzydoty
    > i wlasnie fakt niesprzedawalnosci chcialbym wykorzystac przy ew. kupnie.
    > stany i ceny wygladaja zachecajaco.
    > Ale o czesciach zamiennych nic nie wiem . Dostepne? Ceny?
> [...]

    Taaa, niesprzedawalne. Z powodu niskiej ceny znikają bardzo szybko z
    ogłoszeń.
    Z tego co ja się dowiedziałem to silnik 2,0 jest z Nubiry. Znajomy mechanik
    mówił, że reszta części (zawieszenie, hamulce, osprzęt silnika) trochę
    nietypowa i zawsze musiał je zamawiać, bo nie było w InterCars od ręki. Ceny
    części w normie.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba