-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!.PO
STED!not-for-mail
From: J.F. <j...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: DSG
Date: Tue, 11 Jan 2011 01:19:53 +0100
Organization: -
Lines: 33
Message-ID: <h...@4...com>
References: <ig1bbl$icv$1@inews.gazeta.pl> <ig21b1$5ka$1@speranza.aioe.org>
<7...@j...googlegroups.com>
<ig43f7$cm3$1@inews.gazeta.pl>
<o...@4...com>
<ig4oe9$ncu$1@inews.gazeta.pl>
<d...@4...com>
<igc08r$ma0$1@inews.gazeta.pl>
<s...@4...com>
<igdc8m$eek$1@inews.gazeta.pl>
<b...@4...com>
<igfjas$m06$1@inews.gazeta.pl>
NNTP-Posting-Host: h82-143-187-50-static.e-wro.net.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.onet.pl 1294705193 27897 82.143.187.50 (11 Jan 2011 00:19:53 GMT)
X-Complaints-To: n...@o...pl
NNTP-Posting-Date: Tue, 11 Jan 2011 00:19:53 +0000 (UTC)
X-Newsreader: Forte Agent 1.93/32.576 English (American)
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2341441
[ ukryj nagłówki ]On Mon, 10 Jan 2011 19:31:51 +0100, Kuba (aka cita) wrote:
>Generalnie przyjmuje do wiadomości, ze można zaprojektować skrzynie tak,
>zeby występował poślizg na sprzęgle, jednak wg mnie rodzi to pewne problemy:
>- przy włączaniu biegu, coś musi zatrzymać koła zębate, inaczej będzie
>zgrzytać
Synchronizatory sa.
>- przy dłuższym postoju na D coś tam sie musi zużywać, w koncu to nie
>hydrokinetyk, gdzie nie ma to żadnego znaczenia. Dla mnie to w sumie dziwne.
Jesli to olej to sie nie zuzywa .. choc w sumie nie jestem taki pewny
(polymer shearing).
>W ogólności napewno poślizg niue wynika z samego utopienia wielu płytek w
>oleju.
Olej jest lepki.
>Wg mnie może to być realizowane tak, ze sprzęgła płytkowe swoją
>drogą, ale fakt występowania tam oleju można wykorzystać do zrobienia czegoś
>na wzór hydrokinetycznego sprzęgła. Skoro jedna strona sprzęgła wiruje, a
>druga jest odłączona akurat płytkami to wystarczy, ze ta druga część będzie
>obdarzona odpowiednimi łopatkami, ktore będą przekazywac moment dzięki
>czynnikowi jakim jest olej.
Ale wcale nie chcemy tak robic, to w koncu DSG, moga byc dwa biegi
wlaczone.
Raczej bym poszukal innych DSG - one tez pelzaja czy nie ?
J.
Następne wpisy z tego wątku
- 11.01.11 09:07 Kuba \(aka cita\)
- 11.01.11 11:23 J.F.
- 11.01.11 20:55 Kuba \(aka cita\)
- 11.01.11 22:00 J.F.
- 12.01.11 21:47 Kuba \(aka cita\)
Najnowsze wątki z tej grupy
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
Najnowsze wątki
- 2024-12-16 Gdańsk => Kierownik Działu Spedycji Międzynarodowej <=
- 2024-12-16 Gdańsk => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-12-16 Lublin => Programista Delphi <=
- 2024-12-16 Warszawa => Programista Dynamics 365 CRM <=
- 2024-12-15 (ino)wrocław
- 2024-12-15 Obcinaczki z łapaczem
- 2024-12-14 światła znów wlączyli
- 2024-12-14 nie lekceważ termostatu
- 2024-12-14 numer 112
- 2024-12-14 Pendrive, ale dysk
- 2024-12-12 Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- 2024-12-13 termostat do lodowki
- 2024-12-13 Gdańsk => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-13 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-12-13 Poznań => Employer Branding Specialist <=