eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyRe: DSGRe: DSG
  • Data: 2011-01-11 01:19:53
    Temat: Re: DSG
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    On Mon, 10 Jan 2011 19:31:51 +0100, Kuba (aka cita) wrote:
    >Generalnie przyjmuje do wiadomości, ze można zaprojektować skrzynie tak,
    >zeby występował poślizg na sprzęgle, jednak wg mnie rodzi to pewne problemy:
    >- przy włączaniu biegu, coś musi zatrzymać koła zębate, inaczej będzie
    >zgrzytać

    Synchronizatory sa.

    >- przy dłuższym postoju na D coś tam sie musi zużywać, w koncu to nie
    >hydrokinetyk, gdzie nie ma to żadnego znaczenia. Dla mnie to w sumie dziwne.

    Jesli to olej to sie nie zuzywa .. choc w sumie nie jestem taki pewny
    (polymer shearing).

    >W ogólności napewno poślizg niue wynika z samego utopienia wielu płytek w
    >oleju.

    Olej jest lepki.

    >Wg mnie może to być realizowane tak, ze sprzęgła płytkowe swoją
    >drogą, ale fakt występowania tam oleju można wykorzystać do zrobienia czegoś
    >na wzór hydrokinetycznego sprzęgła. Skoro jedna strona sprzęgła wiruje, a
    >druga jest odłączona akurat płytkami to wystarczy, ze ta druga część będzie
    >obdarzona odpowiednimi łopatkami, ktore będą przekazywac moment dzięki
    >czynnikowi jakim jest olej.

    Ale wcale nie chcemy tak robic, to w koncu DSG, moga byc dwa biegi
    wlaczone.

    Raczej bym poszukal innych DSG - one tez pelzaja czy nie ?

    J.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: