eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyRe: DSGRe: DSG
  • Data: 2011-01-11 22:00:19
    Temat: Re: DSG
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    On Tue, 11 Jan 2011 20:55:19 +0100, Kuba (aka cita) wrote:
    >Użytkownik "J.F." <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    >> Ale potem jedziesz np na 4 biegu, a 3 lub 5 tez jest wlaczony. I co -
    >> dokladamy sprzezenie hydrauliczne, zeby wieksze straty w napedzie byly
    >
    >ale potem sprzęgła cierne są sprzężone wiec nie ma mowy o stratach na

    Tylko jedno

    >hydraulice - ona działałaby tylko, kiedy pierwsze sprzęgło jest rozłączone z
    >zapiętym pierwszym biegiem.

    a - taki lagodny "tlumik" do ruszania ? To by mialo sens i to duzy,
    tylko kolejna komplikacja do ukladu.
    Potrzebne trzecie sprzeglo .. no chyba zeby wbudowac to w kola od 1-go
    biegu i byloby zawsze na jedynce wlaczone.

    A swoja droga to ciekaw jestem czy podobnej "lagodnosci" nie daloby
    sie osiagnac na jednym sprzegle - nie wysterowujac go do konca.

    J.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: