  • Data: 2014-12-09 15:09:43
    Temat: Re: DS18B20 z konwerterem 1Wire-RS232 - problemy z odczytem.
    Od: Dupek Żołędas <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 09-12-14 14:42, Budyń pisze:

    > szkoda tylko ze strone producenta mówi co innego. Musisz do nich napisac
    > aby skorygowali długosci do 30cm :)
    >

    > b.
    W odróżnieniu od innych aktywistów mam za sobą kilkuletni okres pracy na
    tym interface, instalacje o ponad 2 kilometrowej długości (podzielone na
    kawałki przełączane przez switche DS2409, z optoizolacją, zasilaniem
    przez DC/DC itd.) , okres intensywnej wymiany maili z ludźmi z firmy
    Dallas (obecnie Maxim) w sprawie hardwaru i błędach w ich sofcie, okres
    uzgodnień w sprawie kupna licencji na produkcję slava (opracowałem
    takowe na bazie zarówno Microchipa i PSoC firmy Cypress to było ok. 12
    lat temu, byli mocno zaskoczeni, że da się to zrobić, a ja osiagnąłem
    taki rezultat, że mój slave był rozpoznawany przez ich sofware jako ich
    element..:-)) itd..
    Ale, wg Ciebie, ludzie, którzy wybierają 1-wire ,bo DS18b20 można kupić
    za 5 czy 6 złotych ,mają na ten temat więcej do powiedzenia.
    OK.
    Forum służy do wymiany doświadczeń.
    Ja uczciwie przedstawiłem moje wieloletnie doświadczenia.
    Na więcej szkoda mi czasu.
    Kupujcie 1wire !
    I instalujcie...!!! Instalujcie !!!
    Ja mam to już na szczęście za sobą....:-)))).