  • Data: 2014-12-13 14:34:48
    Temat: Re: DS18B20 z konwerterem 1Wire-RS232 - problemy z odczytem.
    Od: Jason wu <j...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    ? 2014?12?9????UTC+8??11?10?09?,Budyń??:
    > Użytkownik "Dupek Żołędas" <s...@g...com> napisał w wiadomości
    >

    > ja nie twierdze ze 1wire jest bez wad, stabilny itp. Na moje potrzeby jest.
    > Natomiast twierdzenie ze został zaprojektowany na 30cm jest niepowazne,
    > zwlaszcza ze temat znasz.
    >

    > b.
    Nie ma imponujące rozwiązanie bezprzewodowe wywoływane bezpośrednio czujnik czytanie:
    RF5151 i RF4432S. Moduł RF5151 integruje DS18B20 (temperatura cyfrowe) bezpośrednio.
    Użytkownicy nie muszą pisać kody pomiędzy czujnikiem a modułem RF5151 i bez
    zewnętrznego MCU czy potrzebne są inne komponenty.
    Na najprostsze użytkownicy aplikacji mogą lutować czujnik do pinów modułu RF5151
    łatwo zbudować bezprzewodowy system nadawczy czujnika.Moduł może zbierać dane z
    czujników i wysłać go do modułu odbiornika towarzyszem RF4432S w konfiguracji
    odstępach czasu, co minimalizuje koszty i skraca czas BOM rozwoju dla nowych
    projektów. RF4432S obsługuje odbieranie mutil-RF5151s do budowy bezprzewodowych sieci
    czujników. Jeden RF4432S może obsłużyć o max 50 RF5151s danych z czujników w sieci.
    Poradnik Zastosowanie bezprzewodowej sieci czujników:
    http://www.appconwireless.com/NEWS/shownews.php?lang
    =en&id=13
    Pls sprawdź ten link na swojej karcie katalogowej:
    http://www.appconwireless.com/upload/file/RF5151%26R
    F4432S%20Wireless%20Sensor%20Module.pdf