  • Data: 2011-03-27 19:36:02
    Temat: Re: DPI
    Od: "MarekF" <m...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "...:::fi$her:::..." <d...@g...com> napisał w wiadomości
    news:525f6f1a-0599-4bbb-be65-7cac0136a1b5@r3g2000yqh
    .googlegroups.com...
    > Nie wiem, gdzie to chcesz drukować, ale na drukarkę biurową wystarczy
    > spokojnie ze 200 dpi, czyli 800x1200 pikseli.
    No mi to by i wystarczyłai ta 72dpi tylko chodzi o przyjęcie fotki
    przez urząd bo do dzieciaka chcę też samemu zrobić
    do dowodu i mojej do legitymacji.
    A wydrukować to mam zamiar u fotografa albo w jakimś automacie,
    dzięki

    Mirek
    ---
    Do dowodu i tak skanuja. Niedawno robilem fotke do dowodu, wydrukowalem
    plujka, corka smignela lakierem do wlosow i ok.
    Marekf