  • Data: 2011-03-29 11:08:57
    Temat: Re: DPI
    Od: Kamil <k...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 28/03/2011 18:10, ...:::fi$her:::... wrote:
    > Wszystko wyszło ok
    > odnośnie roziarów fotki,
    > już osobna sprawa dobrego zrobienia zdjęcia.
    > Chociaż do legitymacji przyjęli (chociaż jasność im trochę nie
    > podpasowała więc do urzędu z fotką
    > małego już nie odważyłem się jechać).
    > Problem w tym że na ścianie wychodzą cienie,
    > mimo tego że tkz tło oświetlam może zasłabym światłem,
    > gdzieś wyczytałem by kartką przysłonić flesza, ale znowu
    > zdjęcie nie wychodzi a niestety aparat nie ma opcji kierunkowania
    > flesza,
    > niewiem czy da się zrobić taką fotke bez jakiegoś specjalnego sprzętu,

    Robiłem dzieciakowi do polskiego i brytyjskiego paszportu - białe
    prześcieradło, dzieciak usiadł przy panoramicznym oknie (więc oświetlony
    z trzech stron), bez problemu z cieniami.

    Wbudowaną lampę możesz skierować na sufit aliminiową folią kuchenną,
    zanim kupiłem porządną lampę zrobiłem tak kilkadziesiąt fotek i poza
    upierdliwością trzymania takiej konstrukcji - efekty są identyczne.
    Dobrze tylko podnieść siłę błysku jeśli twój aparat ma taką opcję.

    Kamil