  • Data: 2011-03-28 17:10:23
    Temat: Re: DPI
    Od: "...:::fi$her:::..." <d...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Wszystko wyszło ok
    odnośnie roziarów fotki,
    już osobna sprawa dobrego zrobienia zdjęcia.
    Chociaż do legitymacji przyjęli (chociaż jasność im trochę nie
    podpasowała więc do urzędu z fotką
    małego już nie odważyłem się jechać).
    Problem w tym że na ścianie wychodzą cienie,
    mimo tego że tkz tło oświetlam może zasłabym światłem,
    gdzieś wyczytałem by kartką przysłonić flesza, ale znowu
    zdjęcie nie wychodzi a niestety aparat nie ma opcji kierunkowania
    flesza,
    niewiem czy da się zrobić taką fotke bez jakiegoś specjalnego sprzętu,
    Mirek