eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyDPF ciąg dalszyRe: DPF ciąg dalszy
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!feeder.erje.net
    !1.eu.feeder.erje.net!feeder2.ecngs.de!ecngs!feeder.ecngs.de!81.171.118.63.MISM
    ATCH!peer03.fr7!news.highwinds-media.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.
    neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-ma
    il
    Date: Fri, 12 Jun 2015 19:22:09 +0200
    From: twistedme <t...@o...pl>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:31.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/31.7.0
    MIME-Version: 1.0
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: DPF ciąg dalszy
    References: <556d677d$0$8386$65785112@news.neostrada.pl>
    <55782bb0$0$27515$65785112@news.neostrada.pl>
    <b...@g...com>
    <557852da$0$8380$65785112@news.neostrada.pl>
    <d...@g...com>
    <55789cb3$0$27510$65785112@news.neostrada.pl>
    <1...@g...com>
    <557935c8$0$2192$65785112@news.neostrada.pl>
    <5579e7c7$0$2205$65785112@news.neostrada.pl>
    <5579f45e$0$8389$65785112@news.neostrada.pl>
    <b...@g...com>
    <557a8ab7$0$2199$65785112@news.neostrada.pl>
    <1...@g...com>
    In-Reply-To: <1...@g...com>
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Antivirus: avast! (VPS 150612-0, 2015-06-12), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Lines: 25
    Message-ID: <557b1543$0$8372$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 213-92-229-127.serv-net.pl
    X-Trace: 1434129731 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 8372 213.92.229.127:59968
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 2768
    X-Received-Body-CRC: 2689570090
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2564297
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2015-06-12 o 09:58, p...@g...com pisze:
    > --odłączyłem czujnik temperatury dpf (nr 7) i bach.
    >
    > czyli log z czujnika powinien wyjasnic sytuacje, pytanie tylko czy opcom to
    potrafi, ew. nowy jak piszesz ...
    >
    > P.
    >
    No niestety, podłączyłem nowy czujnik temperatury 96436269, znaczy
    używany, ale w sensie inny i jest dokładnie to samo. Wcześniej zrobiłem
    70 km z odpiętym czujnikiem i dpf info stał jak wryty, szedł tylko w
    górę, co 2% od 68 do 72. Po podpięciu czujnika temperatury jechałem
    akurat załatwić sprawę 25km w jedną stronę. Wskazanie dpf info 86 i za
    chwilę 92. Filtr się wypalił i oczywiście po wypaleniu wskoczył na 60% i
    wahał się do 78. Jak przyjechałem to ostatni odczyt 66%.

    Czujnik temperatury zafałszowuje zapełnienie dpf? Może w jakiś sposób
    ten filtr jest fizycznie uszkodzony w tym miejscu? Rozumiem, że te dwa
    czujniki działają w tandemie i mierzą czy temperatura wzrasta przed
    filtrem i w filtrze równomiernie?

    Mam już ostatnią opcję, facet, który czyścił mi filtr zaproponował, że
    zamontuje mi inny, bo sam jest ciekawy. Jeżeli to nie wypali to kończę z
    dpf'em.

    Miłego weekendu, bez odbioru :)

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: