eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyDPF ciąg dalszyRe: DPF ciąg dalszy
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!fu-berlin.de!peer03.fr7!news.highwinds-
    media.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.
    neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    References: <556d677d$0$8386$65785112@news.neostrada.pl>
    <556d87f4$0$8388$65785112@news.neostrada.pl>
    <556d8e16$0$27525$65785112@news.neostrada.pl>
    Subject: Re: DPF ciąg dalszy
    Date: Tue, 2 Jun 2015 13:17:46 +0200
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="UTF-8"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.6157
    X-Antivirus: avast! (VPS 150602-0, 02.06.2015), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Lines: 26
    Message-ID: <556d907c$0$2200$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 89-72-242-154.dynamic.chello.pl
    X-Trace: 1433243772 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 2200 89.72.242.154:2740
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 1888
    X-Received-Body-CRC: 1102838385
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2563546
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "atm" <...@v...pl> napisał w wiadomości
    news:556d8e16$0$27525$65785112@news.neostrada.pl...
    >
    >>
    >> Czy ten serwis Boscha nie naciągnął Cię na niepotrzebne naprawy?
    >>
    >>>
    >
    > Jak to wyglada od strony prawnej?
    > Jedziesz do serwisu usunac konkretna usterke, wymieniaja rozne elementy a
    > po wyjechaniu usterka nadal jest. Czy w takim wypadku oplata za "naprawe"
    > ma jakiekolwiek uzasadnienie?
    >

    To zależy co klient sobie zażyczył. Jeśli naprawę częstego wypalania DPF, to
    ja bym żądał dokończenia naprawy w ramach reklamacji źle usługi. Albo zwrotu
    pieniędzy.
    Jeśli klient chciał diagnostykę samochodu i naprawę wszystkich zauważonych
    usterek, to warsztat zrobił co miał zlecone.


    --
    Pozdrawiam,

    yabba

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: