eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyDPF ciąg dalszyRe: DPF ci?g dalszy
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!.P
    OSTED!not-for-mail
    From: spider <"spajder78[WytnijTo]"@wp.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: DPF ci?g dalszy
    Date: Thu, 04 Jun 2015 10:57:47 +0200
    Organization: ATMAN - ATM S.A.
    Lines: 30
    Message-ID: <mkp3ud$1ui$1@node1.news.atman.pl>
    References: <556d677d$0$8386$65785112@news.neostrada.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <556df242$0$8379$65785112@news.neostrada.pl>
    <mkm7b5$8ji$1@speranza.aioe.org>
    <c...@g...com>
    <mkori5$hqo$1@speranza.aioe.org>
    <b...@g...com>
    NNTP-Posting-Host: 87-207-235-27.dynamic.chello.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node1.news.atman.pl 1433408269 2002 87.207.235.27 (4 Jun 2015 08:57:49 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 4 Jun 2015 08:57:49 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1; rv:31.0) Gecko/20100101 Thunderbird/31.7.0
    In-Reply-To: <b...@g...com>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2563707
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2015-06-04 o 09:40, p...@g...com pisze:
    > --Mariany i inne "serwisy" nie daja sobie rady.
    >
    > oni sa usprawiedliwieni ale ze ASO nie dalo rady to juz zenada ... to samo u Forda
    znajomy odbieral Mondeo blacharke robili u nas ale radio pojechalo do Niemiec na
    naprawe ...

    Każdy szanująca się marka powinna mieć chociaż jeden centralny serwis w
    Polsce, gdzie ma fachowców którzy potrafią pomyśleć coś więcej niż to co
    w biuletynie technicznym dostają od supportu, rozbiorą pół samochodu,
    poszukają podobnych przypadków w Internecie, potrafią przedstawić po
    angielsku problem centralnemu supportowi, tydzień nad samochodem
    posiedzą, ale naprawią. Wiadomo że nie opłaca się trzymać takich
    techników w każdym ASO, zazwyczaj wystarczą tzw wymieniacze, ale fakt że
    ASO samo się przyznaje, że nic nie potrafi więcej zrobić to dla mnie
    zupełny brak profesjonalizmu. Stąd się biorą niepochlebne opinie o ASO.
    A już w ogóle na śmiech mnie bierze że, w ASO nie potrafią przeładować
    softu, przecież to nie jest jakaś straszna wiedza tajemna, której nie
    można opanować.
    Sam pracuję w serwisie w innej branży i dla mnie nie do pomyślenia jest
    przyznanie się klientowi, że nie potrafi się czegoś naprawić. Są też
    trudne przypadki, do których nawet się dokłada z firmowej kieszeni, ale
    tu chodzi o renomę a nie partactwo. Polacy potrafią być dobrymi
    serwisantami, potrafią spojrzeć niestandardowo na problem, wyciągać
    prawidłowe wnioski, mają tak zwaną smykałkę (czy kombinatorstwo jak kto
    woli), taki rodzaj inteligencji technicznej, że nawet nie znając zasady
    działania, czy schematu, potrafią rozgryźć o co chodzi. Dużo takich
    zdolnych może nie ma, ale można ich znaleźć i mieć naprawdę dobry
    serwis. Dlatego w swoim samochodzie co mogę, to naprawiam sam i modlę
    się by nie pojawił się jakiś poważniejszy problem :)


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: