-
Data: 2015-06-04 11:51:11
Temat: Re: DPF ci?g dalszy
Od: Marek <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]On 04.06.2015 10:57, spider wrote:
> W dniu 2015-06-04 o 09:40, p...@g...com pisze:
>> --Mariany i inne "serwisy" nie daja sobie rady.
>>
>> oni sa usprawiedliwieni ale ze ASO nie dalo rady to juz zenada ... to
>> samo u Forda znajomy odbieral Mondeo blacharke robili u nas ale radio
>> pojechalo do Niemiec na naprawe ...
>
> Każdy szanująca się marka powinna mieć chociaż jeden centralny serwis w
> Polsce, gdzie ma fachowców którzy potrafią pomyśleć coś więcej niż to co
> w biuletynie technicznym dostają od supportu, rozbiorą pół samochodu,
> poszukają podobnych przypadków w Internecie, potrafią przedstawić po
> angielsku problem centralnemu supportowi, tydzień nad samochodem
> posiedzą, ale naprawią. Wiadomo że nie opłaca się trzymać takich
> techników w każdym ASO, zazwyczaj wystarczą tzw wymieniacze, ale fakt że
> ASO samo się przyznaje, że nic nie potrafi więcej zrobić to dla mnie
> zupełny brak profesjonalizmu. Stąd się biorą niepochlebne opinie o ASO.
> A już w ogóle na śmiech mnie bierze że, w ASO nie potrafią przeładować
> softu, przecież to nie jest jakaś straszna wiedza tajemna, której nie
> można opanować.
> Sam pracuję w serwisie w innej branży i dla mnie nie do pomyślenia jest
> przyznanie się klientowi, że nie potrafi się czegoś naprawić. Są też
> trudne przypadki, do których nawet się dokłada z firmowej kieszeni, ale
> tu chodzi o renomę a nie partactwo. Polacy potrafią być dobrymi
> serwisantami, potrafią spojrzeć niestandardowo na problem, wyciągać
> prawidłowe wnioski, mają tak zwaną smykałkę (czy kombinatorstwo jak kto
> woli), taki rodzaj inteligencji technicznej, że nawet nie znając zasady
> działania, czy schematu, potrafią rozgryźć o co chodzi. Dużo takich
> zdolnych może nie ma, ale można ich znaleźć i mieć naprawdę dobry
> serwis. Dlatego w swoim samochodzie co mogę, to naprawiam sam i modlę
> się by nie pojawił się jakiś poważniejszy problem :)
>
>
Masz racje, jednak podejrzewam, ze problem rozbija sie jak zwykle o
pieniadze.
Znajomi mechanicy zaczynali swoja kariere wlasnie w ASO roznych marek, a
potem zalozyli swoje warsztaty.
Jak w takiej sytuacji ASO moze prezentowac jakis sensowny poziom?
--
Marek
echo q...@k...csq | tr a-di-rs-ze-h a-z
Następne wpisy z tego wątku
- 04.06.15 12:59 p...@g...com
- 10.06.15 14:21 twistedme
- 10.06.15 15:07 yabba
- 10.06.15 15:20 p...@g...com
- 10.06.15 17:08 twistedme
- 10.06.15 17:26 twistedme
- 10.06.15 21:56 Konfabulator
- 10.06.15 22:23 twistedme
- 10.06.15 22:53 Konfabulator
- 11.06.15 08:15 Cavallino
- 11.06.15 08:50 p...@g...com
- 11.06.15 08:50 Konfabulator
- 11.06.15 09:16 twistedme
- 11.06.15 09:26 twistedme
- 11.06.15 09:55 Cavallino
Najnowsze wątki z tej grupy
- Aby WKOOOORWIĆ ekofaszystów ;-)
- OC - podwyżka
- wyszedł z domu bez buta
- Bieda hud.
- Strach się bać
- Koniec smrodów
- Krematorium
- Szybcy i wściekli
- elektrycznie
- Jebane kurwa, kurwy.
- Coraz mniej ludzi robi prawo jazdy
- Akumulator Hyundai
- zbrojone wężyki hamulcowe
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
Najnowsze wątki
- 2024-11-24 Aby WKOOOORWIĆ ekofaszystów ;-)
- 2024-11-22 OC - podwyżka
- 2024-11-22 wyszedł z domu bez buta
- 2024-11-22 Bieda hud.
- 2024-11-24 DS1813-10 się psuje
- 2024-11-23 Białystok => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-11-23 Szczecin => QA Engineer <=
- 2024-11-23 Warszawa => SEO Specialist (15-20h tygodniowo) <=
- 2024-11-22 Warszawa => Kierownik Działu Spedycji Międzynarodowej <=
- 2024-11-22 Warszawa => Senior Account Manager <=
- 2024-11-22 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-11-22 Warszawa => DevOps Specialist <=
- 2024-11-22 Kraków => IT Expert (Network Systems area) <=
- 2024-11-22 Warszawa => Infrastructure Automation Engineer <=
- 2024-11-22 Warszawa => Presales / Inżynier Wsparcia Technicznego IT <=