    From: Artur Maśląg <f...@p...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: DK8 (Mszczonów-Piotrków)
    Date: Tue, 04 Sep 2012 21:05:12 +0200
    <1vog48ho63l3e$.1r8uuf6o6lmyz.dlg@40tude.net>
    <k21nae$lt4$1@portraits.wsisiz.edu.pl> <k224uh$ago$1@node1.news.atman.pl>
    <q315m0dv6acb$.1syzu6l0x9c3s.dlg@40tude.net>
    <k2347c$42l$1@mx1.internetia.pl>
    <1gn6abqo6b681.9ckazu8v8pxn$.dlg@40tude.net>
    <k246av$4vj$1@node2.news.atman.pl>
    <4nr6zw74lth9$.1xkiooyccz9iz$.dlg@40tude.net>
    <k24jn4$cv$1@node2.news.atman.pl>
    <5045e160$0$26687$65785112@news.neostrada.pl>
    <50461004$0$26682$65785112@news.neostrada.pl>
    <q0berjp56fyx$.1ur9phn27rjih.dlg@40tude.net>

    W dniu 2012-09-04 20:27, J.F. pisze:

    > Jaka ? o czasach przed rozkopaniem 8-ki pisze.

    Ja też. Nie było A2 (czy innej trasy szybkiego ruchu) to się
    korzystało z tego co było. Tyczy to każdego miejsca. Korzystałem
    np. regularnie z DK1 (DK91). Teraz jest A1 na sporej części to z
    niej korzystam, albo i nie.

    > Ruch jest potezny, szczegolnie w piatkowe popoludnie,

    Tam ruch jest zawsze, a piątkowe popołudnia to wszędzie dają
    popalić...

    > ale przebudowa ...
    > tyle czekala, to i dwa lata mogla poczekac.

    Bo, ponieważ? Zdaje się, że przebudowa i tak zbyt długo czekała, a Ty
    jeszcze (z racji prywatnych interesów) chciałbyś ją opóźnić.

    > Jak nie znasz to i tak wolniej jedziesz.

    Na ekspresówce/autostradzie zasadniczo nie ma takiego problemu.

    > Bardzo sie wstydze :-P

    W sumie nieistotne.

    > A gdzie tam, kapeluszniki jedne :-)

    Tak, szczególnie w ciężarówkach.

    > O widzisz, warto bedzie sprawdzic. Ale ... znow brak danych tylko z tego
    > odcinka.

    Policja (i nie tylko) pewnie je ma.

    > Wykup juz dawno powinien byc zrobiony. A droga ... tu praktycznie od nowa
    > zrobiona.

    No popatrz...

    > Niuestety masz racje - przebuduja je tak "im" sie wydaje. A PO wlasnie
    > zapowiada z ew budzecie znow pusto.

    Były plany, sporo zrealizowano. PO i tak sporo zrobiło w stosunku do
    poprzedników. Budżet niestety jest jaki jest i lepiej nie będzie.
    Oby skończyli to co było planowane po kilku modyfikacjach. Jeden
    z takich elementów mam na codziennej trasie, a przydałoby się nie
    tylko zakończenia, ale i realizacja ciągu dalszego (S2).

    > Wystarczy zeby korki w czasie remontu skrocily sie dwukrotnie :-)

    Niesamowite - jak byś to chciał rozwiązać?

    > Oj tam, trafialo sie rzadko, a korek byl permanentny :-)

    Rzadko powiadasz - korek też był rzadki. Tylko w pewnych miejscach.

    > Trafialo sie od 30 lat, to jeszcze 2 mozna bylo poczekac ..

    Kiedyś nie było to specjalnie upierdliwe, ale przy gość gwałtownie
    narastającym zagęszczeniu ruchu jednak czekać się nie powinno...