  • Data: 2012-09-05 14:19:10
    Temat: Re: DK8 (Mszczonów-Piotrków)
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Artur Maśląg" napisał w wiadomości
    W dniu 2012-09-05 11:40, J.F pisze:

    >Nie, nie trzeba było czekać - korki i tak by były, ponieważ najgorzej
    >było pod Piotrkowem, a to nie jest w większości trasa na Wrocław

    Ale co zlego dzialo sie pod Piotrkowem ?

    >Niby dlaczego poprawiać alternatywne, skoro potrzebny był
    >remont/przebudowa już istniejącej?

    Alternatywne i tak trzeba bedzie w najblizszej przyszlosci poprawic,
    bo jak znam zycie - stan jest kiepski.
    To mozna odwrocic kolejnosc.

    >Dla kogo?

    Dla wszystkich !
    Bo niezaleznie od kierunku docelowego, korek na 8-ce byl taki, ze
    wszyscy ktorzy o nim wiedzieli starali sie go ominac.

    >Nigdy nie było korka na 100km. Zresztą skoro był "taki" korek, to
    >to jednoznacznie potwierdza, ze nie było sensownych alternatyw.

    A co ja tlumacze od dziesiatkow postow ?
    Ze trzeba bylo poczekac az sie alternatywa wybuduje.

    >Nie wiem czy na pierwszym, ale w ścisłej czołówce. Podobnie jak
    >przebudowa DK79 na odcinku Piaseczno - G. Kalwaria.

    I co - przebudowuja ? To mozna bylo przebudowac tam, a pozniej zrobic
    S8, a nie odwrotnie.

    >Nie interesują mnie ci, którym się "chce jechać szybko" -
    >zdecydowanie
    >bardziej interesuje mnie względne szybka, spokojna i bezpieczna jazda
    >zgodna z przepisami.

    I ile sie jechalo od granic Warszawy do Piotrkowa zgodnie z przepisami
    i spokojnie przed rozkopaniem ?

    Zanotujemy, przy najblizszej okazji napiszesz ile to zajmuje nowa
    ekspresowa droga :-)
    Ciekawym czy bedzie 10 minut krocej ..

    >To będą mogli spokojniej jeździć.

    Mysle ze im sie dobrze jezdzilo, wszak zawsze mogli zwolnic :-)

    Tylko po prostu wiecej bylo takich co jednak chcieli szybko.

    >Fakty są takie, że drogi ekspresowe/autostrady są bezpieczniejsze od
    >dróg kolizyjnych, z pieszymi itd.

    Teoretycznie tak, ale jak to w zyciu - interesujace jest jeszcze jak
    teoria zgadza sie z praktyka.

    Takie swiatla obowiazkowe w dzien, jak one bardzo poprawiaja
    bezpieczenstwo :-P

    >Zastanawia mnie Twój dryf polityczny.

    A kto zdryfowal - ja czy ty ?

    >Hłe, hłe - przecież plany były już wcześniej mniej więcej określone
    >i wiadomo było, że najwięcej będzie realizowane przed Euro, później
    >wszystko będzie wolniej. Zerknij na harmonogram. Dołóż do tego kryzys
    >w EU itd.

    z pierwotnych harmonogramow sporo odpadlo, to teraz moglyby byc
    robione.

    Ale jak juz mowimy o Euro - to masz przyklad, jedna z glownych drog na
    te impreze zostala na jej czas dokumentnie rozkopana. To po ch* bylo
    zaczynac, jak nie mozna bylo skonczyc?

    >No tak, oni tacy niezależni, PO winna, bo budżet pusty.

    No przeciez pisze wyraznie - rzady sie zmieniaja, a GD na szczescie
    pracuje, planuje, przetargi robi. I to ze jakies drogi mamy, to nie
    dlatego ze rzad obiecal, albo wyznaczyl nowe, tylko ze ktos tam jednak
    systematycznie pracuje ... a rzad tylko placi :-)

    No dobra, jego zasluga ze placi, w koncu moglby nie placic wcale :-)

    >No popatrz, a jak wcześniej pisałem, że do budowy innej drogi o
    >standardzie gierkówki to trzeba terenu itd. to jakoś było cicho.

    A ten teren nie jest juz wykupiony ? Bo jesli droga byla w dalekich
    planach, to realizacja powinna juz biec, zeby ja mozna bylo za 5-10
    lat skonczyc.

    >A gdzie ja niby pisałem, że to wszystko nie jest potrzebne? To
    >Ty chciałeś blokować przebudowę DK8. Nie wspominając o tym, że
    >mamy kolejną kadencję z tą samą rządzącą władzą :)

    Inne rzady oddaly do uzytku drogi zaplanowane przez poprzednikow, a za
    ich kadencji rozpoczeto nastepne.
    Jak pisales ze za PO oddali najwiecej - to mowie - dlugo juz rzadza,
    to i "wyniki" maja lepsze, bo co roku cos tam sie oddaje, no i w
    dofinansowania unijne trafili, wiec jest tego wiecej niz przed 2004.

    >A, więc już rządu a nie PO?

    Pod tym wzgledem wszystkie takie same.

    >Obawiam się, że kwoty się zmieniają, podobnie jak przepisy.

    GD skrupulatnie ukrywa finanse, tym niemniej podejrzewam ze kazdy nowy
    minister finansow zaczyna od budzetu z roku poprzedniego.

    >Zerknij na traffic (może być targeo).

    Byc moze jest juz lepiej, ale wiem ile jechalem rok temu.

    No i masz ten niedawny test - Wroclaw-Warszawa zgodnie z przepisami.
    3h z Piotrkowa do stolicy. 120km ..

    J.