  • Data: 2012-09-05 11:40:19
    Temat: Re: DK8 (Mszczonów-Piotrków)
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Artur Maśląg" napisał w wiadomości grup
    W dniu 2012-09-04 23:18, J.F. pisze:
    > Dnia Tue, 04 Sep 2012 21:05:12 +0200, Artur Maśląg napisał(a):
    (...)

    >Skąd taki pomysł? Pisałem o używaniu innych dróg, jeżeli nie ma
    >autostrady. Dowolnej.

    To na drugi raz nie odwracaj kota ogonem.
    Ja pisalem ze A2 stanowi alternatywe dla S8, owszem - nie dla
    wszystkich. Ale dla wielu dobra lub nawet rownorzedna.
    Wiec trzeba bylo poczekac z rozkopaniem gierkowki na skonczenie A2 -
    nie byloby tych gigantycznych korkow.

    A gierkowka przed rozkopaniem byla jednak drobra droga, skoro z niej
    nie uciekales na alternatywne. Znaczy sie lepsza niz alternatywne.
    Znaczy sie mozna bylo w pierwszej kolejnosci poprawic te alternatywne
    :-P

    >Średnio, niemniej brak alternatywy.

    No jak brak - wystarczylo ja rozkopac, i alternatywy sie znalazly :-P

    >Od razu kilometrowe korki.

    A wiec zafundowano nam duzy remont i korek na 100km :-)

    >Jakoś tak nie bardzo. Ja ta drogą jeździłem, jeżdżę i przebudowa była
    >potrzebna od dawna. Doczekałem się w końcu. Nie ja jeden.

    I jakbys tak mial wymienic drogi na ktorych przebudowy czekasz, to
    gierkowka byla na pierwszym miejscu ?

    >Sugerujesz, że średnia się ludziom zdrowo nie podniesie po zmianie
    >standardu na drogę ekspresową/autostradę?

    Sugeruje ze sporo osob jedzie 120 po autostradzie, mimo ze wolno juz
    140 a nawet 149.

    I mysle ze sie srednia zdrowo nie podniesie - kto chcial jechac szybko
    ten jechal, kto chcial jechac przepisowo, ten ten teraz tez sie nie
    bedzie spieszyl :-)

    >Nie bardzo wiem co masz na myśli.

    Ze sugestia powyzej jest na podstawie A4.
    A tak jak sobie przypomne ... to po gierkowce jezdzilo chyba wiecej
    szybkich kierowcow, niz obecnie na A4 ..

    >Nic nie stoi na przeszkodzie by się zwrócić z zapytaniem. Inna
    >sprawa,
    >że takim stawianiem sprawy zaprzeczasz faktom.

    Jakim faktom ? Ze wypadkowosc na 8-ce jest publikowana, ale dla calej
    drogi, i trudno z tego wyciagac wnioski dla poszczegolnych odcinkow ?

    >Co nic z tego? Zaprzeczasz, że zrobiło sporo w stosunku do
    >poprzedników?

    Zaprzeczam. Ci politycy w ogolnosci niewiele robia.

    >Tu nic się nie wydaje - są fakty. Skoro Ty argumentujesz, że PO
    >ogłosiło pusty budżet to właśnie PO zrealizowało sporo z tego co
    >mamy obecnie.

    Nie, to znaczy ze oglosili iz teraz bedzie mniej drog przybywalo niz
    wczesniej.
    A wczesniejsze to tez nie ich zasluga, tylko systematycznej pracy GD
    przez lata, nie zwazajac na to kto tam akurat u wladzy.

    >Drogi nie powstają z niczego. Ktoś na nie musi wyłożyć pieniądze.

    Przeciez wlasnie pisze ze drogi sie buduje powoli. To nie jest tak ze
    ktos da pieniadze i droga powstaje.
    Musi byc plan, decyzja, przetarg na projekt, projekt, przetarg na
    budowe, budowa - i to wszystko trwa ponad jedna kadencje wladz.
    Wiec od deklaracji rzadu ile bedzie pieniedzy zalezy co najwyzej
    przesuniecia w planie budow i przetargow.
    A ze kwoty sie z roku na rok az tak bardzo chyba nie zmieniaja, to
    czesc moze zyc wlasnym zyciem niezaleznie od aktualnie panujacych.

    Przy czym rozpoczetej budowy nie zatrzymasz, wiec rzad sie moze
    zmienic, a budowa leci i placic trzeba.

    >100km korka to nigdy nie było.

    Jak musze jechac 45km/h, to twierdze ze jest korek :-)

    J.