    From: Edek <e...@g...com>
    Newsgroups: pl.comp.programming
    Subject: Re: DCT
    Date: Wed, 8 May 2013 17:51:40 +0000 (UTC)

    Dnia Tue, 07 May 2013 20:33:29 +0200 po głębokim namyśle slawek rzekł:

    > Użytkownik "A.L." napisał w wiadomości grup
    com...

    > Sorry, ale nie znam się na tarocie, UFO, wróżeniu z fusów i dowodzeniu
    > twierdzeń metodą Chucka ("Chuck policzył dla uspokojenia w pamięci od
    > zera do nieskończoności, dla pewności dwa razy"). To co wiem o
    > "eksperymentalnej matematyce" kwalifikuje ją do jednej z tych czterech
    > rzeczy. Nie wiem co prawda jeszcze do której konkretnie, ale nie jestem
    > aż tak dociekliwy.

    Może się w tym momencie wygłupię, bo nie jestem matematykiem, ale
    o ile część materiałów sprawia wrażenie lekkiej zdzierki, to lista
    rzeczy na wiki wydaje się być sprawdzaniem komputerowym metodą
    brute force prawdziwości niektórych hipotez. Chyba trzeba się
    mocno nudzić żeby to ćwiczyć, ale dla laika takiego jak ja
    wygląda na 'legit'. Mylę się?

    --
    Edek