  • 31. Data: 2011-05-18 22:20:32
    Temat: Re: [DC] Betonowe bariery
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Wed, 18 May 2011 16:23:27 +0200, elmer radi radisson
    <r...@s...spam.wireland.or
    g> wrote:

    >http://m.onet.pl/_m/f0f8892e2a5042de9f66df04e7e1597
    1,20,53.jpg

    A teraz pokaż w którum miejscu zaczynają się strzałki, które informują
    o tym, że ten pas się kończy.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 32. Data: 2011-05-18 22:51:19
    Od: Shrek <lskorupka@wirtualna>

    g> wrote:

    ,20,53.jpg

    > A teraz pokaż w którum miejscu zaczynają się strzałki, które informują
    > o tym, że ten pas się kończy.

    ok 200 m. Na google maps widać. Można wyznaczyć trasę. Czas 12 sekund,
    szacowany koszt paliwa 9 groszy;)

    Shrek.

  • 33. Data: 2011-05-19 10:19:35
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    W dniu 2011-05-18 17:16, Artur Maśląg pisze:

    > Skoro fizyka decyduje to niech zwolnią. Nikomu się wtedy nic nie
    > stanie.

    > Jw.

    W ogóle barierki odkształcalne to jakaś fanaberia. A już np. nad przepaściami
    w ogóle żadne niepotrzebne - niech zwolnią, a nie walczą z fizyką!
    A jeśli komuś np. zawiodą hamulce, no trudno: nie zadbał o samochód,
    ma za swoje. Pasażerowie też mogli nie jechać. Autobusem, chociażby.
    Ryzyk-fizyk.

  • 34. Data: 2011-05-19 10:26:08
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    W dniu 2011-05-18 16:23, elmer radi radisson pisze:

    > http://m.onet.pl/_m/f0f8892e2a5042de9f66df04e7e15971
    ,20,53.jpg

    Co prawda to może być skrót perspektywy, ale i tak dziwi czemu te
    barierki nie zostały ustawione (jeśli już) wzdłuż granicy obszaru
    wyłączonego, tzn pod znacznie łagodniejszym kątem, który w razie
    czego nie grozi niekontrolowanym odbiciem i ustawieniem w poprzek.

  • 35. Data: 2011-05-19 10:30:07
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    W dniu 2011-05-18 11:51, cbnet pisze:
    > Bardzo dobra decyzja.
    >
    > Jeśli już, to lepiej gdy niezbyt przytomni kierowcy rozbijają się

    z rodzinami i pasażerami

    > o beton niż o inne auta.

    A najlepiej na końcu każdego kończącego się pasa wykopać wilczy dół.
    (Jakby co, pamiętać: patent jest mój)

  • 36. Data: 2011-05-19 10:48:26
    Od: "cbnet" <c...@n...pl>

    Przebijam: zamienić ciagłe linie na krawężniki.
    Najwięksi idioci szybciej (i mniej boleśnie) dla innych by "się wykruszyli",
    ew. wchodząc uprzednio w koszty napraw (dodatkowa korzyść
    ekonomiczna).

    PS: pomysł nie mój, jakby co. ;)

    --
    CB

  • 37. Data: 2011-05-19 10:54:37
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

> [...]
    > A jeśli komuś np. zawiodą hamulce, no trudno: nie zadbał o samochód,
    > ma za swoje. Pasażerowie też mogli nie jechać. Autobusem, chociażby.

    No cóż - posłużę się przykładem katastrofy polskiego autokaru
    w okolicach Grenoble. Fizyka zaczęła działać dopiero wtedy, kiedy
    kierowca złamał wszystkie możliwe zakazy ruchu itd.

  • 38. Data: 2011-05-19 11:08:45
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Wed, 18 May 2011 22:20:32 +0200 osobnik zwany jerzu
    wystukał:

    g> wrote:

    71,20,53.jpg

    > A teraz pokaż w którum miejscu zaczynają się strzałki, które informują o
    > tym, że ten pas się kończy.

    http://www.zumi.pl/,Warszawa_Armii%20Krajowej%20,Szu
    kaj,20.9677319,52.2735676,2,1a,namapie.html?

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 39. Data: 2011-05-19 11:28:41
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2011-05-19, Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury> wrote:

    > A najlepiej na końcu każdego kończącego się pasa wykopać wilczy dół.
    > (Jakby co, pamiętać: patent jest mój)

    Liczysz na kasę z patentu czy przygotowujesz się do wypłacania
    odszkodowań?
    ;-P

    --
    Pozdrawiam,
    Krzysiek Kiełczewski

    http://maverick.jogger.pl/2011/04/12/obsluga-klienta
    -by-era-czesc3/

  • 40. Data: 2011-05-19 21:11:21
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2011-05-18 22:20, jerzu wrote:

    > A teraz pokaż w którum miejscu zaczynają się strzałki, które informują
    > o tym, że ten pas się kończy.

    Sek nie w tym jakie jest oznakowanie poziome - bo wystarczy chocby
    ze przyjdzie zima i je zasypie, tylko w tym jakie jest pionowe
    i ostrzegawcze. A przy niespodziance o takim kalibrze, w tym
    miejscu nalezytego oznakowania brakuje niemalze calkowicie - jedyne
    bialoczerwone "cos" to ta tablica stojaca za nimi. Nawet nie jest
    oswietlona, tak jak sie migajacymi lampami czestokroc oznacza wiele
    powaznych przeszkod znajdujacych sie w osi jazdy.

    Skads sie te dotychczasowe wypadki biora, a ta trasa to nie jest
    spacerniak na ktorym mozna sobie nabic jedynie guza. I czestokroc
    zamieszanie ktore przy tej ilosci ruchu panuje tam gesto jeszcze
    moze dodatkowo sprzyjac temu ze beda sie tam nadziewac kolejni
    pechowcy.

    --

    memento lorem ipsum