  • 1. Data: 2011-05-17 20:18:38
    Temat: Podwyzka OC w mbanku?
    Od: perszing <t...@j...moj.adres.email.pl>

    Hej,

    W tamtym roku za OC znajomy placil 290 PLN (mbank). W tym roku cena OC
    skoczyla o 110 zl. Zadnych szkod nie bylo. Znizka pelna. Czy w ciagu
    roku tak ubezpieczenie zdrozalo, czy moze mbank liczy wiecej dla
    stalego klienta?

    p.

  • 2. Data: 2011-05-17 20:20:57
    Temat: Re: Podwyzka OC w mbanku?
    Od: Adam 'Chloru' Drzewososki <k...@c...net>

    Dnia 17.05.2011 perszing <t...@j...moj.adres.email.pl> napisał/a:
> [...]
    > skoczyla o 110 zl. Zadnych szkod nie bylo. Znizka pelna. Czy w ciagu
    > roku tak ubezpieczenie zdrozalo, czy moze mbank liczy wiecej dla

    Mbank nie jest ubezpieczycielem tylko posrednikiem. Niech znajomy
    sprawdzi czy dalej mowa o tym samym ubezpieczycielu.

    Chloru ** XU10J4RS ** chloru at chloru net

  • 3. Data: 2011-05-17 20:22:22
    Od: "=Marcos=" <marcos.MALPA@.wyprawa.NIE.DLA.SPAMU.info>

> [...]
    > skoczyla o 110 zl. Zadnych szkod nie bylo. Znizka pelna. Czy w ciagu roku
    > tak ubezpieczenie zdrozalo, czy moze mbank liczy wiecej dla stalego

    Może w tegorocznych statystykach jego model samochodu był częstym sprawcą
    wypadków. Albo kierowcy z jego kodu pocztowego. Albo zwiększyli zwyżkę za
    brak dzieci. Albo zmniejszyli zniżkę za posiadanie dzieci. Powodów może być
    masa.

    --
    Marcos
    marek [AT] microstock . pl

  • 4. Data: 2011-05-17 20:24:05
    Od: perszing <t...@j...moj.adres.email.pl>

    W dniu 2011-05-17 20:22, =Marcos= pisze:
> [...]
    > sprawcą wypadków. Albo kierowcy z jego kodu pocztowego. Albo zwiększyli
    > zwyżkę za brak dzieci. Albo zmniejszyli zniżkę za posiadanie dzieci.

    Wiem wiem. Pytam tylko czy u reszty ubezpieczycieli tez wzrosly ceny o
    30 procent.

    --
    www.ogloszenia.krakow.pl

  • 5. Data: 2011-05-17 20:45:11
    Od: Danny <d...@g...com>

    Dnia Tue, 17 May 2011 20:24:05 +0200, perszing napisał(a):

    > Wiem wiem. Pytam tylko czy u reszty ubezpieczycieli tez wzrosly ceny o
    > 30 procent.

    aż sobie przeliczyłem składkę w mBanku i wyszło mi dokładnie tyle co w
    zeszłym roku.

    Daniel
    Brava 80 SX P.M.S./BBM Klub Edition
    "Nie używaj kierunkowskazów - po co wróg ma znać twoje zamiary"

  • 6. Data: 2011-05-17 20:53:12
    Od: "=Marcos=" <marcos.MALPA@.wyprawa.NIE.DLA.SPAMU.info>

    > Wiem wiem. Pytam tylko czy u reszty ubezpieczycieli tez wzrosly ceny o 30
    > procent.

    Każdy ubezpieczyciel zmienia stawki, zniżki i sposób obliczania składek w
    dowolnym dla siebie momencie, więc warto sprawdzić oferty innych.

    --
    Marcos
    marek [AT] microstock . pl

  • 7. Data: 2011-05-17 21:27:15
    Od: kamil d <k...@t...pl>

    W dniu 2011-05-17 20:18, perszing pisze:
    > Czy w ciagu
    > roku tak ubezpieczenie zdrozalo, czy moze mbank liczy wiecej dla stalego
    > klienta?

    U mnie przedłużyło się automatycznie jakieś 2 miesiące temu, wyszło
    nieznacznie taniej niż za poprzedni rok. OC wykupione przez mBank ale
    ubezpieczycielem jest HDI.

    Niech kumpel sprawdzi w kalkulatorze na stronie mBanku ile wyjdzie.

    --
    kamil d

  • 8. Data: 2011-05-17 21:32:59
    Od: perszing <t...@j...moj.adres.email.pl>

    W dniu 2011-05-17 21:27, kamil d pisze:

    > Niech kumpel sprawdzi w kalkulatorze na stronie mBanku ile wyjdzie.

    Wychodzi tyle samo. Przedluzane jest 3 albo 4 raz. Moze starym klientom
    za ktoryms razem daja wiecej liczac, ze starzy klienci mimo podwyzki nie
    zrezygnuja? Rok temu np. ubezpieczenie bylo kilkadziesiat zl tansze niz
    2 lata temu. Podwyzka o 30% jest strasznie duza. Nic trzeba bedzie sie
    isc do innego. Polecicie jakies tanie?

    p.

  • 9. Data: 2011-05-17 21:41:52
    Od: AL <a...@s...tam>

    W dniu 2011-05-17 20:24, perszing pisze:

    > Wiem wiem. Pytam tylko czy u reszty ubezpieczycieli tez wzrosly ceny o
    > 30 procent.

    podwyzka byla w okolicach luty/marzec
    - i to znaczna w stosunku do roku poprzedniego

    --
    pozdr
    Adam (AL)

  • 10. Data: 2011-05-17 22:28:29
    Od: "=Marcos=" <marcos.MALPA@.wyprawa.NIE.DLA.SPAMU.info>

> [...]
    > lata temu. Podwyzka o 30% jest strasznie duza. Nic trzeba bedzie sie isc

    Nie ma co polecać, tylko trzeba w kalkulatorach sprawdzić. Bo co z tego, że
    Allianz ma najtańsze ubezpieczenie na Fiata Tipo, jeśli na ten model,
    którego szukasz będzie miał najdroższe.

    --
    Marcos
    marek [AT] microstock . pl