-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!nf1.ipartners.pl!ipartners.pl!news2.ipartne
rs.pl!not-for-mail
From: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: [DC] Betonowe bariery
Date: Thu, 19 May 2011 10:26:08 +0200
Organization: GTS Energis
Lines: 18
Message-ID: <ir2k70$2cro$2@news2.ipartners.pl>
References: <iquedr$sjc$1@news.onet.pl> <j...@n...yarross.net.pl>
<iqv24l$cjg$1@inews.gazeta.pl> <1...@p...pl>
<ir0b0d$440$1@inews.gazeta.pl> <8...@p...pl>
<ir0kp2$7kk$1@inews.gazeta.pl>
NNTP-Posting-Host: nanajuushi.ipartners.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news2.ipartners.pl 1305793568 78712 157.25.157.219 (19 May 2011 08:26:08
GMT)
X-Complaints-To: a...@i...pl
NNTP-Posting-Date: 19 May 2011 08:26:08 GMT
In-Reply-To: <ir0kp2$7kk$1@inews.gazeta.pl>
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.2.13) Gecko/20101207
Lightning/1.0b2 Thunderbird/3.1.7
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2369317
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2011-05-18 16:23, elmer radi radisson pisze:
> On 2011-05-18 13:48, RoMan Mandziejewicz wrote:
>
>> A kto mówi o barierce w poprzek? Odbicie się od barierki wzdłuż drogi
>> chyba jednak jest bezpieczniejsze od zjazdu ze skarpy.
>
>
> http://m.onet.pl/_m/f0f8892e2a5042de9f66df04e7e15971
,20,53.jpg
Co prawda to może być skrót perspektywy, ale i tak dziwi czemu te
barierki nie zostały ustawione (jeśli już) wzdłuż granicy obszaru
wyłączonego, tzn pod znacznie łagodniejszym kątem, który w razie
czego nie grozi niekontrolowanym odbiciem i ustawieniem w poprzek.
--
Jakub Witkowski | Prezentowane opinie mogą być niepoważne,
z domeny | nieprawdziwe, lub nie odpowiadać w części
gts /kropka/ pl | lub całości poglądom ich Autora.
Następne wpisy z tego wątku
- 19.05.11 10:30 Jakub Witkowski
- 19.05.11 10:54 Artur Maśląg
- 19.05.11 10:48 cbnet
- 19.05.11 11:08 masti
- 19.05.11 11:28 Krzysiek Kielczewski
- 19.05.11 21:11 elmer radi radisson
- 19.05.11 21:29 Wmak
- 19.05.11 23:27 Krzysiek Kielczewski
- 21.05.11 14:49 Gotfryd Smolik news
- 21.05.11 14:52 Gotfryd Smolik news
- 22.05.11 18:58 Wmak
- 23.05.11 09:30 Sebastian Kaliszewski
- 23.05.11 09:28 Sebastian Kaliszewski
- 23.05.11 09:34 Sebastian Kaliszewski
- 23.05.11 15:51 Sebastian Kaliszewski
Najnowsze wątki z tej grupy
- Szybcy i wściekli
- elektrycznie
- Jebane kurwa, kurwy.
- Coraz mniej ludzi robi prawo jazdy
- Akumulator Hyundai
- zbrojone wężyki hamulcowe
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- pytanie do oponiarzy lub szybkojeżdzących (opony Hankook Ventus Prime, S1 Evo, alternatywy)
- Polskie sądy są bardzo wyrozumiałe...
- Spalinki trujom
- Prątkowcowcy, morda w kubeł :]
- Baterie litowe takie bezpieczne
- nie leci płyn hamulcowy ze stalowego przewodu
- SAMOCHODY BĘDĄ CORAZ DROŻSZE. PRZEMYSŁ MA PROBLEM. POTRZEBUJEMY ZMIANY I GOSPODARCZE ZERO #40
Najnowsze wątki
- 2024-11-17 7. Raport Totaliztyczny: Sprawa Qt Group wer. 424
- 2024-11-18 Gdynia => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-11-18 Białystok => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <
- 2024-11-18 Białystok => Programista Full Stack (.Net Core) <=
- 2024-11-18 Kraków => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2024-11-18 Kraków => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2024-11-18 Kraków => Network Systems Administrator (IT Expert) <=
- 2024-11-18 Kraków => Administrator Systemów Sieciowych (Ekspert IT) <=
- 2024-11-18 Zdunowo => Senior PHP Symfony Developer <=
- 2024-11-18 Łódź => QA Inżynier <=
- 2024-11-18 Lublin => Senior PHP Developer <=
- 2024-11-18 Gliwice => Specjalista ds. public relations <=
- 2024-11-18 Gdynia => Front-End Developer (React/Three.js) <=
- 2024-11-18 Gdańsk => Specjalista ds. Sprzedaży <=
- 2024-11-18 Gdańsk => Kierownik Działu Spedycji Międzynarodowej <=