  • 1. Data: 2009-10-23 18:49:38
    Temat: D90 vs 500d - obiektywy etc.. ogolne dylematy przedzakupowe
    Od: "sailling8" <s...@U...fm>

    Witam, prosze o porade. Jak wyglada kwestia jakosc zdjec nasycenia itp
    pomiedzy tymi 2 aparatami. Dzisiaj przymiarke robilem do jednego i jesli
    chodzi o ergonomie - i trzymanie w dloni NIKON wypada lepiej i solidniej.
    Jaki jest odpowiednik do NIKONA obiektywu 70-200 4L(Canona)? Dzieki za
    pomoc.

    M.

  • 2. Data: 2009-10-23 18:54:38
    Od: XX YY <f...@g...com>

    On 23 Okt., 20:49, "sailling8" <s...@U...fm> wrote:
> [...]
    > chodzi o ergonomie - i trzymanie w dloni NIKON wypada lepiej i solidniej.
    > Jaki jest odpowiednik do NIKONA obiektywu 70-200 4L(Canona)? Dzieki za

    odpowiedz jest natychmiastowa - nie zastanawiaj sie ani sekundy

    naturalnie N d 90

    i za 15 , 20 lat jesli przezyesz bedziesz mi za te rade wdzieczny

  • 3. Data: 2009-10-23 19:20:01
    Od: "Bogusław Pazorek" <b...@g...pl>

    sailling8 <s...@U...fm> napisał(a):

> [...]
    > chodzi o ergonomie - i trzymanie w dloni NIKON wypada lepiej i solidniej.
    > Jaki jest odpowiednik do NIKONA obiektywu 70-200 4L(Canona)? Dzieki za

    Cześć.
    Przesiadłem sie z Nikona D60 na D90. Jak na razie nie widzę nic lepszego.Jak
    na razie. Tak powiedziawszy prawdę jestem za Nikonem. Dobry sprzet i wiele
    wybacza.Niesamowita maszynka dla zaawansowanego amatora i... nawet dla
    profesjonalisty.
    Pozdrawiam
    Bogusław

  • 4. Data: 2009-10-23 19:59:05
    Od: "R" <...@n...spam>

    Użytkownik "sailling8" <s...@U...fm> napisał w wiadomości
    > Witam, prosze o porade.

    Jeżeli to Cię nie zniechęci: http://polishnikonservice.com , to Nikon D90.
    R.

  • 5. Data: 2009-10-23 20:04:57
    Od: "sailling8" <s...@U...fm>

    > naturalnie N d 90
    >
    > i za 15 , 20 lat jesli przezyesz bedziesz mi za te rade wdzieczny

    zastanawiam sie czy z 500d nie przeszkoczyc pozniej na 5D jak potanieja...
    70-200 f4 da mozliwosc rozbudowy...

    boje sie nieco tego nikona ;-)) z drugiej strony 500D jest wykonany jakby
    gorzej... a co z kolorami fotek i jak wyglada kwestia porownywalnego szkla
    pokroju 70-200 f4 pod Niika?

    m.

  • 6. Data: 2009-10-23 20:17:38
    Od: "Mikolaj Tutak" <mtutak(a)nixz*net@send.no.spam>

    R wrote:
    > Użytkownik "sailling8" <s...@U...fm> napisał w
    > wiadomości news:hbstsc$kgu$1@inews.gazeta.pl...
    >
    > Jeżeli to Cię nie zniechęci: http://polishnikonservice.com , to Nikon
    > D90. R.

    Ooooo ile nowych historii ;-) I pomyśleć ze to Canon ma AF i serwis do pupy
    ;-)

    --
    pozdrawiam
    Mikolaj

  • 7. Data: 2009-10-23 21:34:52
    Od: JA <marb67[beztego]@bb.home.pl>

    On 2009-10-23 22:17:38 +0200, "Mikolaj Tutak"
    <mtutak(a)nixz*net@send.no.spam> said:

    > Ooooo ile nowych historii ;-) I pomyśleć ze to Canon ma AF i serwis do pupy ;-)

    Trzeba założyć, coś takiego dla kanonierów.
    Takie serwisy mają na celu poprawienie samopoczucia, dla wszystkich.
    Dla tych z przeciwnego obozu "o jak oni mają do d....", dla tych z tego
    obozu "no nie jestem sam w moim nieszczęściu".
    A większość i tak używa swojego sprzętu, przez długie lata, nie wiedząc
    o istnieniu serwisu.
    --
    Nie odpowiadam na treści nad cytatem
    Pozdrawiam

  • 8. Data: 2009-10-23 22:15:06
    Od: "Mikolaj Tutak" <mtutak(a)nixz*net@send.no.spam>

    JA wrote:

    > Trzeba założyć, coś takiego dla kanonierów.

    Nie ma nic przeciwko ;-)

> [...]
    > tego obozu "no nie jestem sam w moim nieszczęściu".
    > A większość i tak używa swojego sprzętu, przez długie lata, nie

    Mnie tylko śmieszą te teksty o genialności AF w wydaniu Nikona i marności AF
    w wydaniu Canona w kontekście tych opisów ;-)

    --
    pozdrawiam
    Mikolaj

  • 9. Data: 2009-10-24 00:34:23
    Od: Valwit <l...@v...net>

    Mikolaj Tutak wrote:

    > Ooooo ile nowych historii ;-)

    jakby odsiac pieniactwo to jednak niewiele tego zostaje, biorac pod
    uwage ilosc sprzetu jaki przez serwis przechodzi.

    --
    Łukasz "Valwit" Grupa http://valwit.net ICQ:40117364 GG:1591997

  • 10. Data: 2009-10-24 06:13:30
    Od: TomekM <t...@g...com>

    > jakby odsiac pieniactwo to jednak niewiele tego zostaje, biorac pod
    > uwage ilosc sprzetu jaki przez serwis przechodzi.

    Mimo wszystko są spore różnice pomiędzy serwisami różnych marek.
    Mam Olympusa E-420 i Nikona.
    Przy Olympusie gwarancja jest 2 letnia,
    gdy wystąpił problem z obiektywem centrum pomocy technicznej było
    bardzo ok.
    Bardzo miły i kompetentny kontakt mailowy.
    Przesyłka do serwisu na ich koszt.
    Naprawdę jestem zadowolony.
    Nikon daje tylko roczną gwarancję.
    Gdy miałem dość zbliżony problem i wysłałem maila do pomocy
    technicznej Nikona to absolutne zero odzewu.
    A mój sklep bardzo niechętny był gdy pytałem o możliwość reklamacji u
    nich.
    Odsyłali mnie do serwisu Nikona.