  • Data: 2009-01-16 10:42:48
    Temat: Re: D3x na DXOptics
    Od: de Fresz <d...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2009-01-16 09:49:11 +0100, syriusz <r...@s...pl> said:

    > Nie twierdzę, że Nikon jest głupi. Na pewno badał rynek przed
    > oszacowaniem ceny tego modelu, tylko jeśli skupił się na grupie (jak
    > ich nazywasz) "zawodowców", to ja bym ich nazwał raczej "gadżeciarzami"
    > ;)

    Jaaaassssne. Tylko "gadżeciarze" kupują wiertarkę za 3k zł, jeden klucz
    (taki do śrubek) za 1k zł, monitor za 8k zł itede.

    > Chcę tylko powiedzieć, że _wydaje_ mi się (bo jestem tylko amatorem),

    W zuepełności masz rację. Wydaję Ci się.

    > że prawdziwy zawodowiec,

    Prawdziwy, czyli jaki?

    > to pozostanie jednak na D3, a te 12 "klocków" co mu zostało zainwestuje
    > w inny sprzęt ;)

    Po co, skoro po pierwsze najpewniej już ten "inny sprzęt" ma, a po
    drugie - to body zwróci mu się za pół roku-rok?

    > No chyba, że komuś tak zależy na 2x więcej MPix :)

    Nieeeee, niemożliwe aby ktoś aż tyle potrzebował...

    de Fresz