  • Data: 2009-01-16 12:28:39
    Temat: Re: D3x na DXOptics
    Od: syriusz <r...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    de Fresz wrote:

    > No właśnie jest to bzdura.

    No to mamy odmienne zdanie i tyle :)

    Jeśli komuś nie jest potrzebna wiertarka za 3k zł, bo wierci dziurę raz
    na rok, aby obrazek w domu powiesić - a mimo to kupuje taką wiertarkę,
    to według mnie jest właśnie "gadżeciarzem" :)

    > Hassle, Sinary, PhaseOne są jeszcze droższe, to dopiero jest gadżeciarstwo!

    Słuchaj, to ja może powinienem użyć innego słowa: "kolekcjoner",
    "zbieracz sprzętu", "hobbysta-sprzętowiec"? :)
    Bo widzę, że po prostu negatywnie odbierasz określenie "gadżeciarz" i
    dlatego się tak żołądkujesz... ;-P
    Ale czy "gadżeciarz" naprawdę negatywnie Ci się kojarzy? :)
    Bo mi nie. Ot takie hobby jak każde inne.
    Jeden pstryka na analogu, choć to "przeżytek" ;) , a inny kolekcjonuje
    sprzęt, który do niczego sensownego nie jest mu potrzebny... widzisz w
    tym coś złego? :)

    > Plus całe stado zawodowych stolarzy, remontowców, ślusarzy, którzy
    > dokładnie wiedzą, dlaczego trzeba za nią tyle zapłacić.
    [...]
    > Plus całe stado serwisów i linii produkcyjnych, bo ludzie tam dokładnie
    > wiedzą, dlaczego trzeba za niego tyle zapłacić.
    [...]
    > Plus całe stado zawodowców z dziedziny grafiki czy fotografi, bo
    > dokładnie wiedzą, dlaczego trzeba za niego tyle zapłacić.

    Piszesz o prawdziwych zawodowcach, a ja o "gadżeciarzach" :)
    Widzę, że tego nie rozróżniasz, albo znów sobie jaja robisz ;)

    > No więc to własne Ja zasłanie Ci horyzont myślowy

    Osobiste wycieczki sobie podaruj - mnie to nie rusza... :)

    Myślałem, że sobie gaworzymy przyjemnie, jak to zwykle na tej grupie
    bywa ;), a Tobie piana na usta wystąpiła... ;-P

    i nie dostrzegasz, że
    > dla wielu są to narzędzia do zarabiania pieniędzy. Narzędzia, które dają
    > możliwości, aby te pieniądze zarabiać, szybciej, lepiej jakościowo,
    > wygodniej, a w niektórych wypadkach - wogóle.

    Oczywiście, że dostrzegam.
    Dlatego pisałem o dwóch stronach: prawdziwych zawodowcach i
    "gadżeciarzach" :)
    Coś Ty się tak czepił tego...? ;-)

    > Tak dla Twojej informacji - fotografia profesjonalna na ślubach czy
    > kotleciarstwie się nie kończy - o zgrozo to ledwie średniej wielkości
    > wycinek.

    Zgadza się. Wiem o tym.
    No i? :)

    > Laski słabo lecą na takie gadźety, prędzej na Porszawkę, TAG Heuera,
    > gajer Bossa itp.

    A tego nie wiem. Pewnie masz większe doświadczenie w tym temacie ;-P
    Ja nigdy nie kupowałem sprzętu, aby zaimponować jakiejś kobiecie :)

    > Bzdura. No chyba że masz w zanadrzu jakieś badania na szeroką skalę,
    > które poparłyby Twoje śmiałe tezy.

    A Ty dysponujesz badaniami, które potwierdzają, że to bzdura? :D

    Hehehehe.... no lubię tę grupę i takie dyskusje... od czasu do czasu
    można się pośmiać... ;-P

    > Po to, żeby dostać zlecenia, do których D3 to zamało.

    O! I tu się mogę zgodzić i przyznać rację! :)
    I to będzie prawdziwy zawodowiec, który kupi D3x, aby się rozwijać :)

    Dużo jest jednak takich "gadżeciarzy", którzy kupią D3x w sumie sami nie
    wiedząc dlaczego i dalej będą kotlety pstrykali! :D

    Pozdrawiam,
    syriusz