  • Data: 2009-01-16 12:59:47
    Temat: Re: D3x na DXOptics
    Od: de Fresz <d...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2009-01-16 13:28:39 +0100, syriusz <r...@s...pl> said:

    > Osobiste wycieczki sobie podaruj - mnie to nie rusza... :)
    >
    > Myślałem, że sobie gaworzymy przyjemnie, jak to zwykle na tej grupie
    > bywa ;), a Tobie piana na usta wystąpiła... ;-P
    >

    > i nie dostrzegasz, że
    >
    > Oczywiście, że dostrzegam.
    > Dlatego pisałem o dwóch stronach: prawdziwych zawodowcach i "gadżeciarzach" :)
    > Coś Ty się tak czepił tego...? ;-)

    Dalej się mi nie chce, więc będzie krótko - piszesz o marginesie
    uogólniając go do większości - to są brednie. Twoi "gadżeciarze" to
    promil, może marny jeden czy dwa procent, wśród nabywców tych aparatów.
    Nie wart strzępienia sobie klawiatury - stać ich, niech kupują, kto
    bogatym zabroni. Chcesz się z nich nabijać - na zdrowie, ale może skoro
    robisz to publicznie, tak dla przyzwoitości pokaż choć jednego
    prawdziwego, a nie tak tylko hipotetycznie...

    de Fresz