    From: "Paweł W." <p...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: D3x na DPR
    Date: Fri, 20 Feb 2009 21:35:15 +0000

    John Smith pisze:
    > :-)
    > Ale nie róbmy z bidy cnoty.
    > Inaczej mówiąc: Alfa jest tańsza i wiemy dlaczego.

    Volkswagen Tuareg jest znacznie tańszy od Porshe Cayen i też wiemy
    dlaczego. Ale Daewoo jest tańsze od Opla i też wiemy dlaczego. Pytanie
    które "dlaczego" dotyczy Sony.
    D700 nie jest złym aparatem. Jedyne do czego się tak naprawdę czepiano
    to szumy, czy też odszumianie, co podobno rozwiązano nowym firmware.
    Nie chcę tu rozpoczynać wojny systemowej. Różnica w cenie jest
    porażająca. Czy w jakości też? Ja tego nie widzę i brałbym* Sony.

    *zakładając brak wiadra systemowych szkieł i lamp.

    Pozdrawiam,
    Paweł W.

    --
    "Jak podały Fakty TVN: W poniedziałek ma sie rozpocząć Miedzynarodowa
    Konferencja d/s Walki ze Spamem. Organizatorzy rozesłali główne