  • Data: 2020-03-04 20:21:50
    Temat: Re: Czyżbym wykrakal?
    Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu środa, 4 marca 2020 12:58:43 UTC-6 użytkownik Shrek napisał:

    > No bo w praktyce droższy. Prakika jebiut teoriu.

    deficyty ale to sie latwo zalatwia na szczeblu rzadowym. Starczy chciec.

    > Jasne specustawa. Zmieni się wzorzec kilowatogodziny;)

    i dla szczescia tez zabezpieczone zeby cudzego auta nie dalo sie ladowac.

    > A masz odzielną linie do elektrowni? Bo muszę cię zmartwić, ale budynek
    > ma swoje przyłącze, rodzielnice główną i tam się zbiegają wszystkie
    > "prywatne, dedykowane itd" "gniazdka". I muszę cię zmartwić - jak więcej
    > ludzików wpadnie na podobny pomysł, to nie wydoli;)

    Nie przesadzal bym. Jak ladowarka inteligentna to pociagnie tyle ile jej sie pozwoli.
    Jak laduje jedno auto po popcha 25A a jak trzy to 3x8. Lub w ten desen.
    U mnie w domu mam przydzielona moc 3x25A a wykorzystuje w szczycie moze 3, moze 5. No
    chyba ze sie spawarke wlaczy.
    W blokowiskach jest pewnie podobnie. Mysle ze szybko na tym etapie nie polegniemy.

    > Czyli argumentem za tym, że możesz ładować elektryka jest to, że nie
    > masz gniazdka:P

    Czyli argumentem za tym, że _nie_ możesz ładować elektryka jest to, że nie
    masz gniazdka:P

    Nie wiem czy dobrze zrozumialem.

    Rozmowa jest o tym czego brakuje albo co ssie w elektromobilnosci.
    Koszty to jedno, rozwoj to drugie a to co mozna zrobic samemu w tym temacie to
    trzecie.
    Skoro ma przyjsc to trza dbac o swoj koniec kabla. Niech inni zadbaja o swoje a
    elektrownia i swoj.

    I jakos to poleci.