  • Data: 2020-03-04 19:14:50
    Temat: Re: Czyżbym wykrakal?
    Od: Cavallino <C...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > A masz taką statystykę? Bo jestem mocno zdziwiony...

    Ja nie mam, ale znam ludzi którzy robili tego typu badania i zarzekają
    się, że takie wyszły wyniki.

    > Znaczy wyprowadzić się z blokowiska?

    Nie - mówimy o tej części, która mieszka w domach, a parkuje poza
    dostępem do gniazdka.

    No i jak ktoś słusznie zauważył, nawet część z tych mieszkających w
    blokowiskach parkuje swoje auta w garażach.
    Ja sam tak zawsze miałem, mimo że w blokowiskach mieszkałem (posiadając
    samochód) przez kilkanaście lat.