  • Data: 2020-03-02 20:05:21
    Temat: Re: Czyżbym wykrakal?
    Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu poniedziałek, 2 marca 2020 12:00:48 UTC-6 użytkownik kk napisał:

    > No ale takie coś pierdzi, śmierdzi i nie ma sensu ekologicznego. Te
    > elektryki jednak dają ograniczenie emisji spalin w miastach i właśnie do
    > miast nadają się najbardziej o czym już dawno pisałem.

    Tu z grubsza ok.

    > I nie ma
    > znaczenia, że gros ludzików chce limuzynę bo limuzyna nie jest i nigdy
    > nie będzie do miasta. Właśnie inny target.

    A tu nie.

    Dwie sprawy przynajmniej:
    1. W polsce zeby auto na firme miec trza suva z kratka czy bez. Jeden kit. twizy w
    koszta nie wrzucisz. lifa tez nie.
    Juz nie wspominam o rozliczeniu pradu do takiego jak jakis ludek tym do klienta
    jezdzi albo bulki rozwozi w malej firmie.

    2. w europie jeszcze nie ale w usa producenci specjalnie tak ksztaltuja oferte aby
    wypierac male auta z rynku.
    Gdzie oferta kombi w usa? Niby jest, ale z dupy*, lepiej kupic suva.

    I w efekcie miejsca gdzie mozna zrobic wiele dla ekologii sa zignorowane przez tych
    co maja jaka kolwiek pozycje do zmiany sytuacji.

    Wiec nie bardzo to tak jest ze ludziki chca limuzyny czy suv-y.
    Oni grzecznie pra w kierunku wskazywanym przez rzad albo koncerny.

    *2 to nie tylko w usa sie dzieje ze kombiaki drogie, wcale nie wiele wieksze od
    hatchbackow, albo wogole ich nie ma. Nawet tojota robi te kombiaki male. Kiedysiejsze
    mondeo mialo bagaznik ogromny. Dzis nawet ono jest male. Juz nie wspomne o jakichs
    tojotach czy innych subaru co niby sa kombi ale bagaznik jest taki ze szkoda gadac...

    Chcesz rewolucji elektrycznej u nas?
    Pozwol wrzucac w koszty lify, volty czy inne twizy albo wrecz e-biki (kurierzy
    miejscy). Sie zrobi ruch taki jak z fotowoltaika...