  • Data: 2020-03-02 19:00:38
    Temat: Re: Czyżbym wykrakal?
    Od: kk <k...@o...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    On 2020-03-02 12:22, z wrote:
    > W bogatych zachodnich krajach gdzie staruszek nie może mieć już prawa
    > jazdy może sobie takiego kupić.
    > Oczywiście też może jeździć 14-16 latek.
    > Taki pojazd musi być lekki z uwagi na przepisy i mieć ograniczoną moc i
    > prędkość.
    >
    > Ale... Jeśli się go nafaszeruje bateriami zaczyna być problem.
    >
    > Albo idziemy w funkcjonalność i zasięg i kolejne przepisy prawne albo
    > robimy malutką bateryjkę.
    >
    > Coś takiego ma rację bytu z małym dieslem i zbiornikiem paliwa 10l.
    > I takie się sprzedają.

    No ale takie coś pierdzi, śmierdzi i nie ma sensu ekologicznego. Te
    elektryki jednak dają ograniczenie emisji spalin w miastach i właśnie do
    miast nadają się najbardziej o czym już dawno pisałem. I nie ma
    znaczenia, że gros ludzików chce limuzynę bo limuzyna nie jest i nigdy
    nie będzie do miasta. Właśnie inny target.