  • 81. Data: 2014-05-14 16:52:11
    Temat: Re: Czyżby ustawiony przetarg w ZUS na samochody?
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Wed, 14 May 2014 11:17:27 +0000 osobnik zwany Budzik
    napisał:

    > Użytkownik masti g...@t...hell ...

    > Spadłem z krzesła ze smiechu.
    > Gdyby problemem było ze komus nie pasuje bo sie tata nie załapała to
    > nikt by tego powaznie nie brał.
    > Problemem jest to, ze kupuje sie "limuzyne" a warunki przetargu takie ze
    > łapia sie 2 popularne z 8-10 które by mogly.
    >
    > Innymi słowy ja rozumiem dlaczego nei łapie sie tata. Nie rozumiem,
    > dlaczego nie łapie sie mercedes czy toyota.

    a ja nie rozumiem dlaczego nie łapie się Tata albo Smart. Dlaczego ma
    jeździć czymś co ma 4.82 albo 4.61 albo 3.9756?

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 82. Data: 2014-05-14 17:09:21
    Od: masti <g...@t...hell>

    napisał:

    > Użytkownik masti g...@t...hell ...

    > Z całym szacunkiem - nie bede przegladał długości wszystkich popularnych
    > limuzyn tylko po to zeby udowodnic ci to co kazdy zdrowo rozsadkowo
    > myslacy człowiek wie.
    >
    > No chyba ze zapłacisz mi tyle ile dostaje ten co pisał ten przetarg.

    czyli nie wiesz czy nie pasują do przetargu ale wiesz, że zostały wycięte?
    podkładasz się coraz bardziej.

  • 83. Data: 2014-05-14 17:09:52
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Wed, 14 May 2014 13:02:39 +0200 osobnik zwany Smok Eustachy
    napisał:

    > No to się wkopałeś. I czemu Tojoty się nie łapią?

    ty mi powiedz.

  • 84. Data: 2014-05-14 17:14:52
    Od: WS <L...@c...pl>

    W dniu środa, 14 maja 2014 16:37:16 UTC+2 użytkownik Budzik napisał:
    > jest, jest, tylko ze my sie do bylejakosci przyzwyczailismy wiec to nikogo
    > nie dziwi...

    byle jaka to jest m.in ta ustawa

    > Co to znaczy, ze wiedza co chca?

    Zalezy od zakupu / sytuacji..
    Chodzi o robienie zakupow tak, jak np. duze firmy / korporacje...

    np. kupili kiedys 50 laptopow, potrzebuja teraz jeszcze 20 np. dla nowych pracownikow
    (a nie przewidzieli tego wczesniej)

    Poniewaz maja obcykane uzywanie tych co juz sa, jakies gotowce do instalacji
    oprogramowania itp. to chca kupic takie same... przetarg na laptop firmy xxx model
    yyy jest nielegalny, wiec robi sie np. jak opisalem

    > W tym konkretnym przypadku?

    ogolnie - zakupow za pantwowa kase

    > Skr�cic wymagania o 15cm i nikt by sie nie czepia�.
    > A moze i tansza oferta by sie trafi�a.

    zawsze ktos sie przyczepi... ;)

    WS

  • 85. Data: 2014-05-14 17:18:19
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 13.05.2014 15:46, Czesław Wiśniak pisze:

    > Bylo o tym w TV, ze to pod Skode zrobione :)

    No było, ale w sumie ten Superb w tej klasie najtańszy jest. Mnie
    bardziej bawiła historia z MEN. Chodziło o to, aby zdecydować które
    dywany będą najlepsze, po czym dywanów nie kupili, bo starczyło tylko na
    tą ekspertyzę. :)

    --
    anacron
    aba/

  • 86. Data: 2014-05-14 17:20:51
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 13.05.2014 18:48, J.F. pisze:
    > Pewnie ktos sie do Superba przymierzyl, pasowalo, to zamowienie tak
    > napisal. Co mnie nie dziwi, bo to prawdziwie dyrektorskie auto I
    > niedrogie (w swojej klasie).

    Proszę Cię, mam teraz Superb jako zastępcze. Za te pieniądze nigdy nie
    kupiłbym tego auta. Taczki, a nie samochód.

    --
    anacron
    aba/

  • 87. Data: 2014-05-14 17:50:01
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik masti g...@t...hell ...

    > a ja nie rozumiem dlaczego nie łapie się Tata albo Smart. Dlaczego ma
    > jeździć czymś co ma 4.82 albo 4.61 albo 3.9756?

    To jest inna inszośc.
    Teaz nie rozumiem ogólnie sensu kupowania prezesowi ZUS samochodu.
    Nie stać go?
    Ale skoro juz ktos stwierdził ze kupuje, ktos inny, ze moze kupic a jeszcze
    inny ze to ma byc limuzyna to coz - trudno.

    Tatę czy smarta za wygodne wozidełko prezesa uznać trudno.
    C5 czy Avensis to juz chyba inna dyskusja.

  • 88. Data: 2014-05-14 17:50:02
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik masti g...@t...hell ...

    > powtarzasz to w kółko jak mantrę a nie potrafisz odpowiedzieć na proste
    > pytanie. Ile według Ciebie byłoby OK?

    Uprasza sie czytać dokładnie.
    Odpowiedziałem na to pytanie.

  • 89. Data: 2014-05-14 17:53:59
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "J.F" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości grup
    .pl...
    > Użytkownik "Budzik" napisał w wiadomości grup
    7.0.0.1...
    > Użytkownik Qlfon r...@l...pl ...

    > Jak to sie nie lapie ? Tylko oczywiscie dyrektorska d* nalezy wozic w
    > klasie E/xecutive.

    Tylko że Superb takowym nie jest.
    Dlatego trzeba było kombinować z wymiarami, zamiast napisać że chodzi o
    klasę E, bo by się nie załapał.

  • 90. Data: 2014-05-14 17:56:19
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    wiadomości grup dyskusyjnych:

    > Przejrzałem na szybko materiały prasowe.
    > Wiec po 3 minutach ananlizy wychodzi mi, ze aby przetarg był wolnorynkowy
    > (a nie ustawiony pod konkretna limuzyne) to musiałby to być np. 14 cm
    > mniej.
    > Załapałaby się toyta, mercedes, volvo czy citroen.
    > Konkurencja wieksza, pewnie cena lepsza, brak posądzeń o ustawianie
    > przetargu a nie sadze aby dupa prezesa cokolwiek ucierpiała...

    Zwłaszcza że spadłaby tylko długość bagażnika/maski, które w Skodach są
    monstrualne.
    Miejsca w środku pewnie w takim Mondeo czy C5 jest bardzo podobnie, o ile
    nie więcej.