  • 91. Data: 2014-05-14 17:57:55
    Temat: Re: Czyżby ustawiony przetarg w ZUS na samochody?
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "tck" <t...@t...Wytnij.net.pl> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:lkvk92$1ao$...@n...news.atman.pl...

    > Użytkownik "Budzik" <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał w
    > wiadomości news:XnsA32D8711C6CB5budzik61pocztaonetpl@127.0.0.1.
    ..

    > alez prosze bardzo
    > volvo s80:
    > Długość 4854 mm Szerokość 1861 mm
    >
    > Avensis faktycznie sie nie lapie ale to wg mnie taka sobie limuzyna
    >
    > mercedes Klasa E W212 Limuzyna
    > Długość 4879 mm Szerokość 1854 mm
    >
    > c5 faktycznie brakuje 1mm dlugosci
    >
    > audi a8
    > Długość 5137 mm Szerokość 1949 mm

    Ale to są auta o klasę, albo i dwie lepsze od Superba.
    Superb to konkurencja dla S60, Audi A6 i Mercedesa C.

    > ile jeszcze znalezc pasujacych do wymiarow?

    Tyle, żeby udowodnić dlaczego jedne auta klasy D wycięto, a inne mogą być.

  • 92. Data: 2014-05-14 17:59:11
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "tck" <t...@t...Wytnij.net.pl> napisał w wiadomości grup

    > Użytkownik "Budzik" <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał w
    > wiadomości news:XnsA32D8C4486B40budzik61pocztaonetpl@127.0.0.1.
    ..

    > ales sie uparl,
    > nie chca jezdzic audi a8 tylko kura superb, najtansza w stawce
    > dobra, niechby avensis sie lapal rozmiarami i co z tego?
    > cennikowo podstawa avensisa 83.900, c5 82.900, passat 87.690, mercedec
    > klasa c ponad 120tys a superb 72.700,

    A Citroen C5, Hyundai i40, Ford Mondeo to pies?
    Bo byłyby za tanie, czy dlaczego?

  • 93. Data: 2014-05-14 18:00:17
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "WS" <L...@c...pl> napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

    > To juz nie jest takie oczywiste...

    Jest.
    Chyba że ktoś sam w korupcji siedzi, wtedy może nie dostrzec.

  • 94. Data: 2014-05-14 18:00:35
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik masti g...@t...hell ...

    > czyli nie wiesz czy nie pasują do przetargu ale wiesz, że zostały
    > wycięte? podkładasz się coraz bardziej.

    Nie trzeba wiedziec jak rozszczepiac atom aby wiedziec ze gówno jest
    gównem.
    Ale w innym poscie ci juz odpowiedziałem - wiec nie wiem, dlaczego poraz
    kolejny piszesz, ze nie dostałes odpowiedzi....

  • 95. Data: 2014-05-14 18:00:36
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik WS L...@c...pl ...

    > byle jaka to jest m.in ta ustawa

    sam widzisz, ze przyzwyczailismy sie do bylejakości.

    > Zalezy od zakupu / sytuacji..
    > Chodzi o robienie zakupow tak, jak np. duze firmy / korporacje...

    Ale niestety/stety zus nie jest firmą.
    Nie funkcjonuje na konkurencyjnym rynku, nikt ich nie rozlicza z zysków
    wiec dlaczego oczekuja takiego traktowania?

    > np. kupili kiedys 50 laptopow, potrzebuja teraz jeszcze 20 np. dla
    > nowych pracownikow (a nie przewidzieli tego wczesniej)
    >
    > Poniewaz maja obcykane uzywanie tych co juz sa, jakies gotowce do
    > instalacji oprogramowania itp. to chca kupic takie same... przetarg na
    > laptop firmy xxx model yyy jest nielegalny, wiec robi sie np. jak
    > opisalem

    Bardzo specyficzna sytuacja.
    Abstrahujac od faktu, ze przewaznie windows to windows i te gotowce az tak
    sie nie róznia to pomimo tego, ze taka sytuacja utrudnia prace to jednak
    takie ustawianie przetargu jest nielegalne. Jak bardzo byłoby to niewygodne
    dla admina - jest to nielegalne!
    Ale to porównanie nijka nie przystaje do kupna samochodu.

    > ogolnie - zakupow za pantwowa kase

    Ale my tu o konkretnej sytuacji...

    > zawsze ktos sie przyczepi... ;)

    Co innego czepianie sie pod tytułem: a dlaczego taty nie uwzgledniono od
    czepiania sie ze ustawiono przetarg tak, ze 3/4 oponentów odpadło...
    Nie sądzisz?

  • 96. Data: 2014-05-14 18:03:15
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "anacron" <a...@a...pl> napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > No było, ale w sumie ten Superb w tej klasie najtańszy jest.

    Ale w której?
    Bo jeśli mówisz o E, to dałeś sobie wodę z mózgu zrobić marketingowcom
    Skody.
    Superb do tej klasy nie należy.

  • 97. Data: 2014-05-14 18:06:12
    Od: "Aleksander" <f...@f...fake>

    > [...]
    > To dobrze czy źle że budują swój własny zamiast wynajmować?

    No na grupie budowlanej przekonujesz zawsze, że lepiej wynajmować
    niż własny budować, potem remontować itd :P że Niemcy wiedzą co
    robią... itd. a tu taka odmiana ;).

  • 98. Data: 2014-05-14 18:33:05
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Budzik" <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > Ale dlaczego malucha?
    > Długośc mozna było dobrać w taki sposób aby łapało sie do przetargu wiele
    > porządnych samochodów.

    Bo przy najmniejszych nakładach daje co potrzeba :-)

    Co potrzeba ?

  • 99. Data: 2014-05-14 18:33:34
    Od: k...@g...com

    W dniu środa, 14 maja 2014 18:06:12 UTC+2 użytkownik Aleksander napisał:

    > No na grupie budowlanej przekonujesz zawsze, �e lepiej wynajmowa�
    >
    > ni� w�asny budowa�, potem remontowa� itd :P �e Niemcy wiedz� co
    >
    > robiďż˝... itd. a tu taka odmiana ;).

    Nie odmiana a rachunek ekonomiczny. Zbudowanie wieżowca z mieszkaniami pod najem a
    wieżowca z infrastrukturą pod biura kosztuje podobnie. Ale wynajęcie powierzchni
    biurowej kosztuje od kilkunasty razy więcej niż czynsz za metr kwadratowy
    wynajmowanego mieszkania.

  • 100. Data: 2014-05-14 19:17:32
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Budzik" <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > Daj znać co ci wyszło.

    > Oczywiście ze moze na piechote.
    > Ale jeżeli juz ZUS postanowił kupic limuzyne to raczej trudno kupowac bez
    > klimy.

    Dlaczego ? Jeśli klima nie jest istotna to się jej nie wpisuje do warunków
    przetargu. Jeśli jest ... a jest ? Kiedyś przejechałem się taksówką z klimą
    ... która okazała się dość drogim przewozem osób.