    From: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Czyżby ustawiony przetarg w ZUS na samochody?
    Date: Wed, 14 May 2014 15:50:01 +0000 (UTC)
    <X...@1...0.0.1>
    <lkvvur$feh$18@dont-email.me>

    Użytkownik masti g...@t...hell ...

    > a ja nie rozumiem dlaczego nie łapie się Tata albo Smart. Dlaczego ma
    > jeździć czymś co ma 4.82 albo 4.61 albo 3.9756?

    To jest inna inszośc.
    Teaz nie rozumiem ogólnie sensu kupowania prezesowi ZUS samochodu.
    Nie stać go?
    Ale skoro juz ktos stwierdził ze kupuje, ktos inny, ze moze kupic a jeszcze
    inny ze to ma byc limuzyna to coz - trudno.

    Tatę czy smarta za wygodne wozidełko prezesa uznać trudno.
    C5 czy Avensis to juz chyba inna dyskusja.