  • 340. Data: 2014-05-25 12:00:49
    Temat: Re: Czyżby ustawiony przetarg w ZUS na samochody?
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik John Kołalsky j...@k...invalid ...

    > To zabezpieczenie.

    No co Ty? To jakis konkurs na truizm miesiąca?
    Bo chyba wygrałes ale na pytanie nie odpowiedziałes...

    > Przyjmij do wiadomości, że w handlu prawie wyłącznie mamy do czynienia
    > ze sprzętem z gwarancją

    Przyjmij do wiadomości, ze kupowany sprzet prawie wylącznie jest uzywany
    duzo dłuzej niz otrzymana gwarancja przy zakupie.

    > Nie, to Ty nieudolnie chcesz coś takiego pokazać

    Naprawde, smieja sie, smieja - nie dosc ze im uwierzyłes to jeszcze za
    darmo bronisz tezy ze maja racje...

    > Nie pech, gwarancja. Jakby mi padało przed to by było dziwne

    Jaka gwarancja? w starym sprzecie? Sam sobie jestes gwarantem?

    > No dobrze, ale i tak nie nadaje się już do pracy biorwej z pozostałych
    > powodów

    Ale innych nie podałes...

    > Tak, masz pecha, że na mnie wpadłeś tutaj

    Nie czuje tego.
    Czesto wpadam na osoby ktore prezentują oryginalne poglądy...

    > Ojej

    Ojej, jak merytorycznie...

    > .. i nawet nie wykonując rozumiem czym różni się nowy komputer od
    > starego

    Ale to nie na temat...
    Ja nie pisze ze sie niczym nie róznia.
    Ja pisze, ze moc nowego nie jest ptorzebna do pracy biuerowej w obecnych
    czasach.
    Ze spokojem starcza stary, kilku letni dwurdzeniowiec.

    > Wmawiasz sobie jakieś głupoty i tyle

    I znów zdobyłes sie na bardzo merytoryczne argumentowanie.
    Gratuluję.

  • 342. Data: 2014-05-25 20:16:45
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Budzik" <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > Co było do udowodnienia...

    Nie, do udowodnienia przez Ciebie było że bardziej opłaca się urzędowi (a
    nie mnie czy Tobie)

    > Sam widzisz - w przeciwienstwie do urzedników wykonałes obliczenia
    > opłacalnosci i wyszło Ci to samo co mi.

    Sam widzisz, że udowodniłeś coś innego niż należało udowodnić.

    > Naprawde musisz sobie to sam wyciągnąć z moich postów.
    > Nie mam az tyle wolnego czasu.

    A jest w ogóle coś w twoich wypowiedziach co by można nazwać szacowaniem ?

    > A wnioski są jednoznaczne, skoro według mnie informatyk pracujący w
    > urzedzie moze w ramach swoich obowiazków wymienic zasilacz czy wentylator
    > Ty twierdzisz, ze absolutnie nie, bo ani miejsca ani umiejetnosci etc.

    To co ?

    Dla mnie wniosek jest taki, że nie odróżniasz serwisanta od informatyka.

    > Ale pisał o tym, ze Twoje szacowanie iz codziennie psuje sie jeden
    > komputer
    > jest mocno przesadzone.

    Nie zauważyłem by pisał, że jest mocno przesadzone. Że pewnie jest
    przesadzone pisałem sam. Nie zmienia istotnie wyniku.

    > W kazdym w ktorym byłem informatycy mają swoje pomieszczenie magazynowe
    > wiec nie widze problemu.
    > I w sumie w jakims sensie te pomieszczenia wyglądają jak warsztat.

    Ale zrozum, są firmy, które zajmą się tym lepiej niż serwisant w urzędzie.
    Trzeba zawrzeć odpowiednią umowę w której zagra właściwy sprzęt. I tę umowę
    przygotuje informatyk a nie serwisant.

  • 343. Data: 2014-05-25 22:00:35
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik John Kołalsky j...@k...invalid ...

    > Nie, do udowodnienia przez Ciebie było że bardziej opłaca się urzędowi
    > (a nie mnie czy Tobie)

    A nienie! To ze urzedowi opłaca sie bardziej tak jak robią teraz to ja
    rozumiem! Bo płaca nie swoimi pieniedzmi a maja swiety spokój.

    Ja dyskutuje jak bedzie gospodarniej! Czyli własnie tak jakby kupował to
    przecietny Kowalski ale nie do zabawy tylko w celach zarobkowych.
    Zapewne zgodzisz sie, ze małe firmy (taki przysłowiowy Kowalski) sa
    przykładem gospodarnosci.

    > Sam widzisz, że udowodniłeś coś innego niż należało udowodnić.

    Byc moze my sie zgadzamy, tylko rozmawiamy o dwóch róznych sprawach...
    Ale ja kilka razy podkreslałem ze urzad wydaje nie swoja kase a powinien
    rządzic sie jak firma ktora ma wypracowac zysk wiec mysle, ze moje
    stanowisko jest jasne.

    > A jest w ogóle coś w twoich wypowiedziach co by można nazwać
    > szacowaniem ?

    A nic takiego nie znalazłes ze pytasz?

    > To co ?
    >
    > Dla mnie wniosek jest taki, że nie odróżniasz serwisanta od
    > informatyka.

    Dla mnie wniosek jest taki, ze informatyk i serwisant to bardzo czesto ta
    sama osoba i nawet czesto ma to wpisane w zakres obowiazków.

    > Nie zauważyłem by pisał, że jest mocno przesadzone. Że pewnie jest
    > przesadzone pisałem sam. Nie zmienia istotnie wyniku.

    aha, czyli zle oszacowane ale wynik dobry... Hmmm...
    Według mnie jest mocno przesacowane. I byc moze dlatego wychodzą ci złe
    wyniki.

    > Ale zrozum, są firmy, które zajmą się tym lepiej niż serwisant w
    > urzędzie.

    W jakim sensie lepiej?
    Na pewno drozej.

    > Trzeba zawrzeć odpowiednią umowę w której zagra właściwy
    > sprzęt. I tę umowę przygotuje informatyk a nie serwisant.

    Znów demonizujesz prosta sprawe.
    BTW umowy to raczej powinien przygotowywac prawnik...

  • 344. Data: 2014-05-26 13:22:30
    Od: "BaX" <m...@m...com>

    > Jeżeli jednak to prawda i urzedy wymieniaja co dwa lata wszystkie
    > komputery
    > po to aby miec gwarancje to ja mówie pas - to byłoby marnotrastwo do
    > potegi.

    Kluczowy sprzęt wymieniają średnio co 3 lata bo tyle dają np. HP albo DELL w
    gwarancji 3lata serwis u klienta. Urząd ma spokój, sprzedawca ma spokój bo
    serwisem zajmuje się producent w max 24/48h.

  • 345. Data: 2014-05-26 13:32:12
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "BaX" <m...@m...com> napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > Kluczowy sprzęt wymieniają średnio co 3 lata bo tyle dają np. HP albo DELL
    > w gwarancji 3lata serwis u klienta. Urząd ma spokój, sprzedawca ma spokój
    > bo serwisem zajmuje się producent w max 24/48h.

    Tylko podatnik nie ma spokoju, bo ten sposób zapewnienia świętego spokoju
    urzędasów kosztuje spokojnie ze dwa razy więcej, niż gdyby kupowali za
    swoje.

  • 346. Data: 2014-05-26 13:52:00
    Od: "BaX" <m...@m...com>

> [...]
    >
    > Tylko podatnik nie ma spokoju, bo ten sposób zapewnienia świętego spokoju
    > urzędasów kosztuje spokojnie ze dwa razy więcej, niż gdyby kupowali za

    To nie problem pracownika tylko urzędu, jak pracownik nie będzie miał na
    czym pracować urząd będzie miał więcej przerw w pracy.

  • 347. Data: 2014-05-26 13:56:21
    Od: "BaX" <m...@m...com>

    > Ale dlaczego miałby być badziewiem?
    > Twoim zdaniem komputer za 1000zł bedzie gorszy od wypasionego i7 za 3000?
    > Bzdura.
    > Czesto bedzie wrecz odwrotnie bo ten niewypasiony bedzie sie mniej grzał,
    > bedzie miał mniej czesci pracujacych na maks parametrów etc.

    Szczególnie jak będzie na tańszym AMD ..ROTFL

    > Ale nowy kupujesz za 3000. Uzywany za 300. To mozesz sobie kupic 9
    > zapasowych... :)

    Używany to możesz sobie postawić w garażu do sprzedaży pietruszki.

    > Oczywiscie.
    > Ogólnie wiadomo, ze i7 bedzie psuł duzo mniej niz AMD... ROTFL...

    A grzał się będzie tak samo?

  • 348. Data: 2014-05-26 17:27:22
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "BaX" <m...@m...com> napisał w wiadomości grup
    .pl...
    .pl...

    > To nie problem pracownika tylko urzędu, jak pracownik nie będzie miał na
    > czym pracować urząd będzie miał więcej przerw w pracy.

    Jakoś prywatne firmy, które często kupują kilku letnie kompy z wyprzedaży
    nie mają tego typu problemów.
    A zapewne liczyć potrafią dużo lepiej niż urzędy, bo liczą SWOJĄ kasę.

  • 349. Data: 2014-05-26 21:35:14
    Od: AL <a...@s...tam.pl>

    On 2014-05-26 17:27, Cavallino wrote:

> [...]
    > wyprzedaży nie mają tego typu problemów.
    > A zapewne liczyć potrafią dużo lepiej niż urzędy, bo liczą SWOJĄ kasę.

    aby Twoja firma mogla kupic uzywane komputery, inne firmy musza kupic
    nowe (podobnie jak z autami).
    Czy to znaczy, ze te Ty to 'sprajt' a inne firmy 'pragnienie' ?

  • 350. Data: 2014-05-26 22:26:47
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Budzik" <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > Ale zgodzisz sie ze jednak sporadycznie padają i ze był z nimi o wiele
    > wiekszy problem >10 lat a czym dalej w las tym jakos te kondensatory sa
    > bardziej wytrzymałe?

    Nie wiem

    > Nie wiem z czego to wynika, ale tak jak pisałem - ostatni raz miałem z
    > nimi
    > problem na płycie solteka z procesorem bodaj athlon 1700.
    > Od tego czasu brak problemów a wiele komputerów chodzi 24h na dobe...

    Ja piszę o tym, że producent szacuje trwałość kondensatorów na mniej niż 5
    lat