    From: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Czyżby ustawiony przetarg w ZUS na samochody?
    Date: Sun, 25 May 2014 10:00:49 +0000 (UTC)
    <llf8bu$dba$1@dont-email.me>
    <X...@1...0.0.1>
    <llg4ak$471$1@mx1.internetia.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <llgjsf$l9m$1@mx1.internetia.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <llitsc$kgp$1@mx1.internetia.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <llj6ek$kp1$1@mx1.internetia.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <lllc2g$er8$1@mx1.internetia.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <lls6po$kk6$1@mx1.internetia.pl>

    Użytkownik John Kołalsky j...@k...invalid ...

    > To zabezpieczenie.

    No co Ty? To jakis konkurs na truizm miesiąca?
    Bo chyba wygrałes ale na pytanie nie odpowiedziałes...

    > Przyjmij do wiadomości, że w handlu prawie wyłącznie mamy do czynienia
    > ze sprzętem z gwarancją

    Przyjmij do wiadomości, ze kupowany sprzet prawie wylącznie jest uzywany
    duzo dłuzej niz otrzymana gwarancja przy zakupie.

    > Nie, to Ty nieudolnie chcesz coś takiego pokazać

    Naprawde, smieja sie, smieja - nie dosc ze im uwierzyłes to jeszcze za
    darmo bronisz tezy ze maja racje...

    > Nie pech, gwarancja. Jakby mi padało przed to by było dziwne

    Jaka gwarancja? w starym sprzecie? Sam sobie jestes gwarantem?

    > No dobrze, ale i tak nie nadaje się już do pracy biorwej z pozostałych
    > powodów

    Ale innych nie podałes...

    > Tak, masz pecha, że na mnie wpadłeś tutaj

    Nie czuje tego.
    Czesto wpadam na osoby ktore prezentują oryginalne poglądy...

    > Ojej

    Ojej, jak merytorycznie...

    > .. i nawet nie wykonując rozumiem czym różni się nowy komputer od
    > starego

    Ale to nie na temat...
    Ja nie pisze ze sie niczym nie róznia.
    Ja pisze, ze moc nowego nie jest ptorzebna do pracy biuerowej w obecnych
    czasach.
    Ze spokojem starcza stary, kilku letni dwurdzeniowiec.

    > Wmawiasz sobie jakieś głupoty i tyle

    I znów zdobyłes sie na bardzo merytoryczne argumentowanie.
    Gratuluję.