  • 261. Data: 2014-05-20 15:14:43
    Temat: Re: Czyżby ustawiony przetarg w ZUS na samochody?
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Budzik" napisał w wiadomości
    Użytkownik AL a...@s...tam.pl ...
    [...]
    >Daruj sobie taka demagogie i odnies sie do problemu poza lansowaniem
    >sie na
    >nowoczesnego goscia bo umie 4000 wydac na nowy komputer.
    >Kazdy umie.

    O nie, wcale nie tak latwo jest sie przebic przez oferte markowego
    komputera :-)
    Albo np taki Dell ze swoimi 6 liniami notebookow :-)

    >Tak, oczywiscie. Dziadowanie. A ja to nazwe oszczednoscia.

    a z "firmowymi" tez wcale nie tak latwo ze da sie za 2 lata naprawic.
    Za 2 lata to mozna uslyszec "kup pan nowy".

    >Podnosza w stosunku do tradycyjnych dysków...

    Po doczytaniu pewnych szczegolow zaczynam miec watpliwosci.
    Ale do Worda sie sprawdza.
    I w sumie ... do Worda wystarczy 100-200GB, po co placic za twardziela
    1TB :-)

    J.

  • 262. Data: 2014-05-20 15:14:47
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Tue, 20 May 2014 13:00:46 +0000 osobnik zwany Budzik
    napisał:

    > Użytkownik masti g...@t...hell ...

    > Chyba zartujesz?
    > Jakie kontrpropozycje?
    > Tata?

    a dlaczego nie? bo jedynym Twoim argumentem było "Bo się nie nadaje". A
    dlaczego się nie nadaje? Ma dach, cztery koła i jeździ? ma. A po co
    dyrektorowi lepszy? Pokaż obiektywne argumenty pokazujące dlaczego.

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 263. Data: 2014-05-20 15:20:53
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "John Kołalsky" napisał w wiadomości
    Użytkownik "J.F." <j...@p...onet.pl>
    >No patrz a ja używami markowymi handlowałem i wszystkie były sprawne

    starymi markowymi czy nowymi markowymi ?
    Bo ze nowy markowy jest sprawny to nie dziwne, ale to jest normalne
    takze dla skladakow.

    Stare ... skoros taki pewny, to daj gwarancje 5 lat, bo inaczej to
    puste slowa :-)

    Jak pisalem serwis Della wzywalem pare razy, szybko przyjezdzal, taka
    jego zaleta.
    Skladaka bym co prawda szybciej sam naprawil, ale tu notebooki sa, to
    troche inne kalosze.

    No i ... niezle skladaki z tych Delli, w sensie - badziewne takie i
    chaotycznie zlozone ...

    J.

  • 264. Data: 2014-05-20 15:23:37
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "John Kołalsky" napisał w wiadomości grup

    >Mają, ale nie o to chodzi. Tych komputerów w biurze jest po prostu
    >więcej, więc dziennie pada np 1.

    To ile dokladniej tych komputerow, jaka marke teraz preferujecie i co
    ile lat wymieniacie ?

    Przy tysiacu moze uwierze ze skladak codziennie jeden, ale ile padnie
    markowych srednio dziennie ?

    J.

  • 265. Data: 2014-05-20 18:59:19
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Budzik" <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > Nie, mówiłem, ze skoro juz musi byc limuzyna, to niehc bedzie uczciwie
    > kupiona.

    Ale nie musi być limuzyna.

    > I mówiłem o limuzynie dla prezesa.
    > A nie o kupowaniu 100 limuzyn dla szeregowych pracowników.

    I czym chcesz usprawiedliwić tak drogi zakup ? Zwyczajem ?

  • 266. Data: 2014-05-20 19:00:53
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik masti g...@t...hell ...

    > a dlaczego nie? bo jedynym Twoim argumentem było "Bo się nie nadaje". A
    > dlaczego się nie nadaje? Ma dach, cztery koła i jeździ? ma. A po co
    > dyrektorowi lepszy? Pokaż obiektywne argumenty pokazujące dlaczego.

    Jeżeli chodzi o mnie to niech mu i tate kupią :)
    Ale to jest sprowadzanie sprwy do absurdu.
    Prawo zezwala zeby prezesowi kupic słuzbowy samochód. Trudno. Prawo
    zezwala, zeby zus okreslił ze ma to byc reprezentatywna limuzyna. Trudno.
    Prawo nie zezwala aby przetarg ogłaszac w ten sposób aby bez wyrażnego
    powodu łapało się do niego mniej samochodów niż by mogło w danej kateogii
    aut. Ale prawo pozwala, zeby do przetargu łapały sie wszystkie samochody w
    danej kategorii ale jednoczesnie nie łapały sie kompakty i taty.

  • 267. Data: 2014-05-20 19:21:13
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Budzik" <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > Nie wiem.
    > Zadałem pytanie czy sa sytuacje w ktorych to sie moze opłacac.

    Oczywiście, że są, gdzieś gdzie te komputery nie są podstawą funkcjonowania.

    > Przygotowanie - w jakim sensie?
    > Gwarancja - firmy ktore handluja takim sprzaetem daja gwarancje np. 2
    > miesiace, a ze nie daja dłuższej cóz - cena jest kilkukrotnie nizsza.

    I co, urząd będzie zmieniał komputery co 2 miesiące ?

    > Demonizujecie koszty tzw ludzkie - w urzedzie najczesciej i tak jest
    > informatyk ktory ewentualne mini awarie szybko moze naprawic.

    Informatyk nie zajmuje się naprawami sprzętu.

    > Pomijam bezproduktywnosc urzedników - ich czas pracy i tak nie jest
    > zoptymalizowany.
    > Jakby ktos chciał sprawic aby przestali byc bezproduktywni - zrobiłby
    > fotografie czasu pracy i okazałoby sie ze to nie awarie komputerów sa
    > problemem.

    No tak, ale na razie chodzi o to, by im komputery działały niezawodnie.

  • 268. Data: 2014-05-20 19:26:09
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Budzik" <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > Nic podobnego.
    > Te komputery nie psuja sie nic czesciej niz markowe.

    Może podasz jakeś wskaźniki awaryjności ?

  • 269. Data: 2014-05-20 19:28:10
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Budzik" <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > Prosze bardzo.
    > Podstawowe prace biurowe mozna wykonac na uzywanym komputerze na 400zł.
    > Sam
    > kilka takich ostatnio uruchomiłem i jestem bardzo pozytywnie zaskoczony
    > jakościa i predkoscią.
    > Na nowym za 1000zł.

    Powinni kupić prezesowi używaną limuzynę

  • 270. Data: 2014-05-20 19:53:10
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "J.F" <j...@p...onet.pl>

    > starymi markowymi czy nowymi markowymi ?

    Takie, które zamortyzowały się i firma kupiła nowe.

> [...]
    > dla skladakow.
    >
    > Stare ... skoros taki pewny, to daj gwarancje 5 lat, bo inaczej to puste

    Ja nie chcę dawać gwarancji. Mówię tylko, że markowe komputery biurowe z
    jakimi miałem do czynienia sprawiają wrażenie nieśmiertelnych. Podobnie
    myszki i klawiatury do tych komputerów. Monitory już nie. Ale i tak nie
    startują w przetargach.