    From: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Czyżby ustawiony przetarg w ZUS na samochody?
    Date: Tue, 20 May 2014 17:00:53 +0000 (UTC)
    <llbi03$2b6$1@mx1.internetia.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <lldl4k$reh$1@mx1.internetia.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <lldtdk$iou$1@mx1.internetia.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <llf0va$ufv$1@dont-email.me>
    <X...@1...0.0.1>
    <llf5rj$ufv$7@dont-email.me>
    <X...@1...0.0.1>
    <llfcsc$ufv$13@dont-email.me>
    <X...@1...0.0.1>
    <llfkg7$ufv$14@dont-email.me>

    Użytkownik masti g...@t...hell ...

    > a dlaczego nie? bo jedynym Twoim argumentem było "Bo się nie nadaje". A
    > dlaczego się nie nadaje? Ma dach, cztery koła i jeździ? ma. A po co
    > dyrektorowi lepszy? Pokaż obiektywne argumenty pokazujące dlaczego.

    Jeżeli chodzi o mnie to niech mu i tate kupią :)
    Ale to jest sprowadzanie sprwy do absurdu.
    Prawo zezwala zeby prezesowi kupic słuzbowy samochód. Trudno. Prawo
    zezwala, zeby zus okreslił ze ma to byc reprezentatywna limuzyna. Trudno.
    Prawo nie zezwala aby przetarg ogłaszac w ten sposób aby bez wyrażnego
    powodu łapało się do niego mniej samochodów niż by mogło w danej kateogii
    aut. Ale prawo pozwala, zeby do przetargu łapały sie wszystkie samochody w
    danej kategorii ale jednoczesnie nie łapały sie kompakty i taty.