  • 271. Data: 2014-05-20 19:58:25
    Temat: Re: Czyżby ustawiony przetarg w ZUS na samochody?
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "J.F" <j...@p...onet.pl>

    > To ile dokladniej tych komputerow, jaka marke teraz preferujecie i co ile
    > lat wymieniacie ?
    >
    > Przy tysiacu moze uwierze ze skladak codziennie jeden, ale ile padnie
    > markowych srednio dziennie ?

    A ja wcale nie porównuję markowych do składaków. Mogę nawet założyć, że
    padają równie szybko. Tylko, że to jest bliżej roku niż 10 lat. Jeśli rok ma
    365 dni i komputerów jest 365 to sobie schodzą średnio jeden na dzień.
    Pewnie jest lepiej, ale i tak ileś pada i trzeba je naprawiać i/lub
    zastępować innymi. I wtedy się trzeba zastanowić jak to zrobić. Niektórzy
    chcą kupić 20% więcej składaków

  • 272. Data: 2014-05-20 21:57:30
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Tue, 20 May 2014 17:00:53 +0000 osobnik zwany Budzik
    napisał:

    > Użytkownik masti g...@t...hell ...

    > Jeżeli chodzi o mnie to niech mu i tate kupią :) Ale to jest
    > sprowadzanie sprwy do absurdu. Prawo zezwala zeby prezesowi kupic
    > słuzbowy samochód. Trudno. Prawo zezwala, zeby zus okreslił ze ma to byc
    > reprezentatywna limuzyna. Trudno. Prawo nie zezwala aby przetarg
    > ogłaszac w ten sposób aby bez wyrażnego powodu łapało się do niego mniej
    > samochodów niż by mogło w danej kateogii aut. Ale prawo pozwala, zeby do
    > przetargu łapały sie wszystkie samochody w danej kategorii ale
    > jednoczesnie nie łapały sie kompakty i taty.

    i znowu opowiadasz ogólne komunały. Pokaż swoją wersję warunków, która
    spełni to co mówisz a równocześnie nie będzie miała wad, o których mówisz.

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 273. Data: 2014-05-20 23:00:42
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik John Kołalsky j...@k...invalid ...

    > Ale nie musi być limuzyna.

    Ale to juz sie zusu pytaj, nie mnie.
    Z punktu widzenia prawa nie umiem sie przyczepic do tego, ze zus chce kupic
    limuzyne.

    > I czym chcesz usprawiedliwić tak drogi zakup ? Zwyczajem ?

    Ja niczym. Nóz mi sie w kieszeni otwiera. Ale niestety wyglada na to, ze to
    jest zgodne z prawem.

  • 274. Data: 2014-05-20 23:00:42
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik masti g...@t...hell ...

    > i znowu opowiadasz ogólne komunały. Pokaż swoją wersję warunków, która
    > spełni to co mówisz a równocześnie nie będzie miała wad, o których
    > mówisz.

    Na to pytanie równiez odpowiadałem już...

  • 277. Data: 2014-05-20 23:00:43
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik John Kołalsky j...@k...invalid ...

    > Może podasz jakeś wskaźniki awaryjności ?

    Niestety nie posiadam takowych.
    A ty mozesz takowe podać?

  • 276. Data: 2014-05-20 23:00:43
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik John Kołalsky j...@k...invalid ...

    > Powinni kupić prezesowi używaną limuzynę

    "Powinni" to w ogole mu nie kupować. Nie starcza z pensji?

  • 275. Data: 2014-05-20 23:00:43
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik John Kołalsky j...@k...invalid ...

    > Oczywiście, że są, gdzieś gdzie te komputery nie są podstawą
    > funkcjonowania.

    A gdzie gdzie są podstawą to juz nie ma szansy?

    > I co, urząd będzie zmieniał komputery co 2 miesiące ?

    Po co? Twoim zdaniem one sie zepsują wszystkie hurtem dzień po gwarancji?

    > Informatyk nie zajmuje się naprawami sprzętu.

    Co rozumiesz przez pojecie informatyk?

    > No tak, ale na razie chodzi o to, by im komputery działały
    > niezawodnie.

    Oczywiscie. Ale nie demonizuj tego, ze jeden komputer na 100 w urzedzie
    padnie na 1 dzień.

  • 278. Data: 2014-05-20 23:52:27
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Budzik" <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > Ale to juz sie zusu pytaj, nie mnie.
    > Z punktu widzenia prawa nie umiem sie przyczepic do tego, ze zus chce
    > kupic
    > limuzyne.

    K... co to jest ta limuzyna ?!

  • 279. Data: 2014-05-20 23:53:40
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Budzik" <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > "Powinni" to w ogole mu nie kupować. Nie starcza z pensji?

    Mnie chodzi o to, że jak uważasz, że używane kompy są ok to używane
    samochody tym bardziej.

  • 280. Data: 2014-05-21 00:01:21
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Budzik" <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > Niestety nie posiadam takowych.

    To na czym opierasz swoje stwierdzenia ? Na tym, że żaden składak Ci się
    ostatnio nie zepsuł ?

    > A ty mozesz takowe podać?

    Nie pisałem jeszcze o tym, że nowe markowe psują się rzadziej niż nowe
    składaki.