  • 211. Data: 2014-05-19 00:34:16
    Temat: Re: Czyżby ustawiony przetarg w ZUS na samochody?
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    W dniu 14.05.2014 16:37, Budzik pisze:
    /.../

    > Co to znaczy, ze wiedza co chca?
    > Kupowanie dla instytucji to nie jest kupowanie jak dla siebie!

    W tym sensie jest.

  • 212. Data: 2014-05-19 01:50:50
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Budzik" <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > Rozumiem, ze komputer.
    > Ale dlaczego miałby nie wytrzymac 10 lat?

    Bo ma kondensatory na np 3 lata a nie 10.

    > A jednak kupuje sie z systemami...?

    A ja nie wiem jaki urząd kupuje z systemami.

    > Nie, nie mówimy o tym.
    > Na jeden komputer nie potrzeba robic przetargu....

    Mówimy o tym, że robimy przetarg na komputery, które będą dostępne przez
    najbliższe 2 lata bo jak się będą psuły to będzie trzeba je zastepować
    takimi samymi. Szukasz dostawcy, który Ci to zapewni i znajdujesz kogoś z
    markowym sprzętem. Jak z samochodem, którego każdą z części można kupić w
    autoryzowanych salonach przez 20 lat.

    > A co za problem kupic taki sam?

    Taki, że już go nie produkują.

    > A jak sie nie da - trudno.
    > Mówisz ze dla urzedu w ktorym jest 500 komputerów problemem logistycznym
    > bedzie awaria jednego z nich?

    Mówię, że nie będzie bo wybiorą markowy komputer zamiast składaka.

    > Oczywiscie ze jest.
    > Widac to w wielu biurach gdzie wydaje sie własne pieniadze a nie publiczne
    > - wtedy nagle udaje sie prcowac na składach, wszystko pieknie dziąła i
    > jest
    > o wiele tansze.
    > Ale przeciez urzednik nie musi sie przejmowac kosztami, marza, zyskiem
    > etc...

    Ludzie nie dostrzegają ile kosztuje ich wymiana komputera

  • 213. Data: 2014-05-19 01:51:32
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Budzik" <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > Smieszne jest to tylko dla osób, ktore maja w dupie koszty bo wydaja nie
    > swoje pieniadze.

    Nikt się po prostu nie podejmie tego na składakach

  • 214. Data: 2014-05-19 01:52:01
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Budzik" <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > Bo? Wystarczy kupic od poczatku dobry ale tani.
    > Tak, sa takie zasilacze...

    Stary komp i morze

  • 216. Data: 2014-05-19 07:00:50
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Smok Eustachy s...@w...pl ...

    > W tym sensie jest.

    No jest! Ale nie powinno być! Prawo mówi, że nie powinno!
    A ze urzednicy mają prawo w dupie...

  • 215. Data: 2014-05-19 07:00:50
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik John Kołalsky j...@k...invalid ...

    > Bo ma kondensatory na np 3 lata a nie 10.

    A firmówki nagle maja te kondensatory na 10 lat?
    Zreszta całe szczescie ze moje kondensatory o tym nie wiedza...
    Spuchły mi tylko na jednej płycie na ktorej rzeczywiscie wszem i wobec
    trąbiono ze to jest problem.
    Na innych odpukać cisza i spokój...

> [...]
    > znajdujesz kogoś z markowym sprzętem. Jak z samochodem, którego każdą
    > z części można kupić w autoryzowanych salonach przez 20 lat.

    Pytanie co wyjdzie taniej.
    Przepłacic za komputery 50%, za wypasioną gwarancję 30% czy kupic 10%
    wiecej szt. na potrzeby serwisowe.

    > Taki, że już go nie produkują.

    > Mówię, że nie będzie bo wybiorą markowy komputer zamiast składaka.

    To mówimy jak jest czy jak powinno byc?
    Bo jezeli chodzi tylko o konstatacje aktualnej sytuacji to zgadzam sie z
    tobą, że urzednicy maja w tyłku wydawane pieniadze, bo wydaja nie swoje.

    > Ludzie nie dostrzegają ile kosztuje ich wymiana komputera

    Chcesz mi wmówić ze urzednicy sa bardziej gospodarni od firm?
    No to powdzenia w bronieniu tej tezy...

  • 217. Data: 2014-05-19 07:00:50
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik John Kołalsky j...@k...invalid ...

    > Nikt się po prostu nie podejmie tego na składakach

    Swietny argument.
    A jednak nieprawdziwy.

  • 219. Data: 2014-05-19 07:00:51
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik John Kołalsky j...@k...invalid ...

    > Stary komp i morze

    To miał być komplement? Dziękuje.

  • 218. Data: 2014-05-19 07:00:51
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Smok Eustachy s...@w...pl ...

    > Czemu Superb jest optymalny a ten Citroen 2 cm krótszy nieoptymalny?

    Najracjonalniejsze wytłumaczenie to to, ze superb podoba sie prezesowi...
    Zenada...

  • 220. Data: 2014-05-19 07:43:41
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 19 May 2014 05:00:51 +0000 (UTC), Budzik napisał(a):
    > Użytkownik Smok Eustachy s...@w...pl ...

    > Najracjonalniejsze wytłumaczenie to to, ze superb podoba sie prezesowi...
    > Zenada...

    A jesli w citroenie prezesowi sie zle siedzi. Nie dlatego ze citroen,
    tylko dlatego ze cos go w d* uwiera ?

    Mowi sie trudno - jest urzednikiem, niech sie zwolni lub cierpi ? :-)

    J.