  • 221. Data: 2014-05-19 07:45:49
    Temat: Re: Czyżby ustawiony przetarg w ZUS na samochody?
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 19 May 2014 01:52:01 +0200, John Kołalsky napisał(a):
    > Użytkownik "Budzik" <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
    > Stary komp i morze

    Nie wiem co ty uzywasz, ale jest widzialem sporo starych kompow i
    wiekszosc sprawna...

    J.

  • 222. Data: 2014-05-19 07:49:18
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 19 May 2014 00:31:21 +0200, Smok Eustachy napisał(a):
    > W dniu 15.05.2014 02:09, J.F pisze:
    > /..../
    >>
    > Tańsze nie?

    (nie mniejsze) i (tansze)

    > To niech to wpiszą w przetargu.

    No to wpisali. Tylko jako dlugosc calkowita.

    > Że dyrektor spasiony i ma być tyle centymetrów bo się nie mieści.

    To nie tylko wielkich spaslakow dotyczy.

    > Z kolei jak go wyleją i prezeskę
    > postawią, to mniejsze auto bo się gubi na kanapie z tyłu.

    Nowa prezeska nie bedzie przeciez uzywanym, wypierdzianym autem
    jezdzic :-)

    J.

  • 223. Data: 2014-05-19 11:00:44
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    > A jesli w citroenie prezesowi sie zle siedzi. Nie dlatego ze citroen,
    > tylko dlatego ze cos go w d* uwiera ?

    Ale tak na serio?
    To niech jezdzi metrem...

    > Mowi sie trudno - jest urzednikiem, niech sie zwolni lub cierpi ? :-)

    Moze sobie jeszcze kupic seicento.
    Starczy mu z miesiecznej wypłaty na całkiem porządny egzemplarz.
    Wbacz ale nie będe opłakiwał sytuacji prezesa ZUS zmuszonego jezdzic C5...

  • 224. Data: 2014-05-19 12:39:10
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Budzik" napisał w wiadomości
    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    >Ale tak na serio?

    Na serio. Bywa ze jakis samochod komus nie pasuje. Jednemu za twardo,
    drugiemu za miekko, jednemu za wysoko, drugiemu za nisko itp.

    W sytuacji gdy juz akceptujemy zakup dla pracownika samochodu za ok
    150k, to czemu nie moze sobie wybrac dowolnego ?

    >To niech jezdzi metrem...

    Uzasadnienia nie czytales - nasi pracownicy zwiedzaja odlegle filie.
    Metro tam nie dojezdza :-)

    >Moze sobie jeszcze kupic seicento.
    >Starczy mu z miesiecznej wypłaty na całkiem porządny egzemplarz.
    >Wbacz ale nie będe opłakiwał sytuacji prezesa ZUS zmuszonego jezdzic
    >C5...

    Ja tam prezesa ZUS oplakiwal w ogole nie bede, ale w C5 nie
    siedzialem, duzo tam miejsca .. z tylu ?

    J.

  • 225. Data: 2014-05-19 13:13:42
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello J.F.,

    Monday, May 19, 2014, 7:45:49 AM, you wrote:

    > Nie wiem co ty uzywasz, ale jest widzialem sporo starych kompow i
    > wiekszosc sprawna...

    Co w niczym nie zmienia faktu, że żywotność starego zasilacza XT czy
    nawet jeszcze AT to było powiedzmy 10lat. Sam ,,przerabiałem" XT na AT
    (wymagało przepiącia jednego przewodu 5V we wtyczce).

    Współczesne zasilacze tyle nie wytrzymają - mniejsza obudowa, 2-3x
    większa moc.

    Kondensatory na płytach głównych - mi się na szczęście ten problem
    nie przytrafił. Ale nawet ASUS miał kiedyś wtopę z kondensatorami
    marnej jakości.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 226. Data: 2014-05-19 17:16:53
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "J.F" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości grup

    > W sytuacji gdy juz akceptujemy zakup dla pracownika samochodu za ok 150k,
    > to czemu nie moze sobie wybrac dowolnego ?

    Bo nie dowolny może kosztować 120, a nie 150?

  • 227. Data: 2014-05-19 17:34:42
    Od: AL <a...@s...tam.pl>

    On 2014-05-18 21:00, Budzik wrote:
    > Użytkownik John Kołalsky j...@k...invalid ...

    > Smieszne jest to tylko dla osób, ktore maja w dupie koszty bo wydaja nie
    > swoje pieniadze.

    czas kosztuje, czas przestojów też kupuje.

    Nie znam firmy profesjonalnie podchodzącej do rzeczy (prywatnej czy
    państwowej), która inwestuje w składaki.
    Tu się liczy również serwis, czas reakcji i gwarancja zapewnienia
    standardów (koncer komputerowy zapewni Ci wymianę częsci na nową, nawet
    jeśli ta część już nie jest do kupienia w handlu - to kosztuje, klient
    za to płaci, ale w przypadku komputerów zarabiających na firmmę to się
    opłaca).

  • 228. Data: 2014-05-19 17:41:48
    Od: AL <a...@s...tam.pl>

    On 2014-05-17 11:00, Budzik wrote:
    > Użytkownik John Kołalsky j...@k...invalid ...

    > Ze co?

    > To mozna w przetargu zawrzec, ze maja byc gotowe do uzycia.
    > Przeciez i tak kupuje sie z systemem.

    koncerny maja swoje MOLPY najczesciej, a wnich wszelakie programiki,
    systemy uzywane w konkretnej firmie.
    Wiec moze dla domu lub malej firemki takie podejscie z systemem
    oryginalnym jest OK, ale w duzych koncernach tak sie nie robi (sa chodzy
    na punkcie bezpieczenstwa).

    > Nie kupuje sie, bo w urzedach maja w dupie pieniadze ktore wydają.

    nie, placa za czas reakcji serwisu i sam serwis.
    Komputerow nie kupuje sie na zapas - to jest wlasnie rozrzutnosc.
    Servis moze dzialac w reakcji do 4 godzin. Najczesciej jest to 48godzin,
    czyli NextBusinessDay z dostawa wszelkich czesci na miejsce.
    Komputera nigdzie nie odwozisz na gwarancje, serwisan ma wszystko ze
    soba i wymieni Ci na miejscu od wentylatorka po plyte glowna lub matryce.
    W urzedzie nikt sie nie pierniczy z deinstalacja komputera ze stanowiska
    i zawozenia go gdzies do serwisu i czekaniem 2 tygodnie na naprawe.

  • 229. Data: 2014-05-19 17:49:00
    Od: AL <a...@s...tam.pl>

    On 2014-05-19 07:00, Budzik wrote:
    > Użytkownik John Kołalsky j...@k...invalid ...

    > A firmówki nagle maja te kondensatory na 10 lat?
    > Zreszta całe szczescie ze moje kondensatory o tym nie wiedza...
    > Spuchły mi tylko na jednej płycie na ktorej rzeczywiscie wszem i wobec
    > trąbiono ze to jest problem.
    > Na innych odpukać cisza i spokój...

    > Pytanie co wyjdzie taniej.
    > Przepłacic za komputery 50%, za wypasioną gwarancję 30% czy kupic 10%
    > wiecej szt. na potrzeby serwisowe.

    roznica jest taka, ze Ty zakladasz z gory, ze sie beda psuly (stad te
    rezerwowe komputery, ktory byc moze zezlomujesz za 5 lat, bo akurat nic
    sie nie zepsulo).
    Dodatkowo , po co kupowac cale komputery jak np. wysiadzie tylko jeden
    element? Firmowki wcale nie sa drogie, dodatkowo na przetargach masz
    ceny sporo nizsze od cen katalogowych (wychodzi wrecz, ze firmowke z
    gwarancja on0site 3 lata masz taniej niz skladak z 2letnia gwarancja).
    Dodatkowo w kazdej firmowce mozesz wydluzyc gwarancje jesli urzad
    stwierdzi, ze nie bedzie wymienial sprzetu po 3 latach a np. po 5ciu).

  • 230. Data: 2014-05-19 18:00:33
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Budzik" <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > Tak, umiem sobie to wyobrazić pomimo tego jak protekcjonalnie zabrzmiało
    > pytanie...
    > Pisze tylko, ze pomimo tego, iz praca to przewaznie nie tylko WORD, to
    > jednak 99% zastosowań nie wymaga niczego wiecej niz komputer sprzed 5 lat.
    > No chyba ze mnie przekonasz ze jednak wymaga...?

    Jakby jeszcze ktoś produkował te komputery to by mogły ewentualnie wziąć
    udział w przetargu.