  • Data: 2014-05-14 13:17:27
    Temat: Re: Czyżby ustawiony przetarg w ZUS na samochody?
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik masti g...@t...hell ...

    > oczywiście, że nie. Zawsze komuś nie będzie pasować.

    Spadłem z krzesła ze smiechu.
    Gdyby problemem było ze komus nie pasuje bo sie tata nie załapała to nikt
    by tego powaznie nie brał.
    Problemem jest to, ze kupuje sie "limuzyne" a warunki przetargu takie ze
    łapia sie 2 popularne z 8-10 które by mogly.

    Innymi słowy ja rozumiem dlaczego nei łapie sie tata. Nie rozumiem,
    dlaczego nie łapie sie mercedes czy toyota.