  • 31. Data: 2011-03-30 19:11:35
    Temat: Re: Czytniki e-ink
    Od: Michoo <m...@v...pl>

    W dniu 30.03.2011 17:42, Padre pisze:

    > Mówiliśmy o czytaniu serwisów www,
    Czyli ściąganiu plików html ;) Jak jakiś czas temu rozważałem Kindla to
    właśnie ten zapis zabrzmiał dla mnie jak "darmowy 3G do ściągania
    książek i przeglądania oferty, za resztę płacisz". Jeżeli jest inaczej
    to cenna informacja.

    Michoo

  • 32. Data: 2011-03-30 19:12:32
    Od: Atlantis <n...@n...pl>

    W dniu 2011-03-29 21:05, Łukasz Góralczyk pisze:

    > Używam od paru tygodni Kindle 3 (bez GSM), ze Stanów można sprowadzić za
    > trochę mniej niż 500 zł (przychodzi w ciągu paru dni).

    Hmm... Z tego co widzę to ceny na Allegro zaczynają się już od około 450
    zł, do tego jeszcze przesyłka kurierem kosztująca 60 zł. To wskazuje, że
    sprzęt chyba nie leci z Polski. Są też egzemplarze za ~530 zł, z
    "przesyłką gratis". :)
    Tak czy inaczej: jeśli sprzedający ma dużą ilość pozytywnych komentarzy,
    to chyba zamówienie w ten sposób nie stanowi żadnego ryzyka? Nie trzeba
    męczyć rodziny albo znajomych w Stanach, żeby zamówić u nas taki sprzęt?

  • 33. Data: 2011-03-30 19:15:08
    Od: Paweł <p...@n...pl>

    W dniu 2011-03-30 21:01, Padre pisze:

    > Watek był o ewentualności zakupu Kindle 3 i o takim pisałem.

    "Ciekawostką Kindle3 z modemem 3G jest
    to że umożliwia korzystanie za darmo z internetu na całym świecie. Ty
    kupujesz Kindle a za internet płaci Amazon."

    Wbudowany modem ma chyba tylko Kindle DX więc o takim myślałem.

    Paweł

  • 34. Data: 2011-03-30 20:02:08
    Od: Mario <m...@p...onet.pl>

    > W praktyce - tak. Zazwyczaj jednak z PDFów potrzebujesz coś przekleić
    > - z czytnika tego nie zrobisz...

    Przeklejanie też ale czasami szuka się po słowie kluczowym np nazwa
    funkcji czy rejestru. Z reguły nie są to jednak polskie słowa -
    przynajmniej w naszej profesji :)

    MD

  • 35. Data: 2011-03-30 20:05:16
    Od: Padre <P...@n...net>

    > Wbudowany modem ma chyba tylko Kindle DX więc o takim myślałem.

    Nawet Ci się nie chciało na stronę Amazona wejść?
    Kindle 3 Wi-Fi - 139$
    Kindle 3 Free 3G + Wi-FI - 189$

  • 36. Data: 2011-03-30 23:04:10
    Od: Butek <e...@i...invalid>

    W dniu 11-03-30 21:12, Atlantis pisze:
    > Nie trzeba
    > męczyć rodziny albo znajomych w Stanach, żeby zamówić u nas taki sprzęt?

    Nie trzeba, Amazon wysyła Kindle do Polski bez problemu.

    http://www.amazon.com/gp/product/B003DZ1Y8Q?country=
    PL

    --
    butek
    bucket. Use at least two or three buckets and keep them in separate

  • 37. Data: 2011-03-31 05:58:42
    Od: Atlantis <m...@w...pl>

    W dniu 2011-03-31 01:04, Butek pisze:

    > Nie trzeba, Amazon wysyła Kindle do Polski bez problemu.

    Może to głupie pytanie, ale jak wygląda procedura zapłaty w przypadku
    takich zakupów? Muszę zapłacić jakieś cło?

  • 38. Data: 2011-03-31 07:46:54
    Od: ąćęłńóśźż <a...@i...pl>

    Za ebooki?
    Jeszcze nie na szczęście.

    -----

  • 39. Data: 2011-03-31 07:51:40
    Od: ąćęłńóśźż <a...@i...pl>

    Mogę Ci taki zamówić, jeśli byś chciał.

    -----

  • 40. Data: 2011-03-31 09:39:14
    Od: Atlantis <m...@w...pl>

    W dniu 2011-03-31 09:46, ąćęłńóśźż pisze:

    > Za ebooki?
    > Jeszcze nie na szczęście.

    Przecież to chyba oczywiste, że pytałem o czytnik. :)