  • 51. Data: 2011-04-05 09:46:49
    Temat: Re: Czytniki e-ink
    Od: "NieLubieSpamu" <s...@o...eu>

    > Amazon ma 'milion' oddzialow w europie. Wystarczy ze wyslie z koregos z

    > nich.

    Tyle że wysyła z USA a nie z miliona oddziałów w Europie. Ale jeśli nie
    przekroczysz 200$ czyli zakupisz maksymalnie Kindle 3 3G, za 189$ plus przesyłka
    to nie zapłacisz ani cła ani VAT. Ja nie musiałem płacić. Kolega zakupił Kindle
    3 3G plus okładka i musiał już zapłacić.
    Nie ma sensu kombinować z zakupami na Allegro, bo muszą one być droższe niż
    zakupione bezpośrednio w końcu na czymś sprzedawcy z Allegro zarabiają.
    Odblokowanie i wgranie polskiej klawiatury jest bardzo proste i działa bez
    problemów. Polskiego menu nie wgrywałem (zresztą nie jest to potrzebne) bo nie
    było jeszcze werji na soft 3.1 a taki dostałem od Amazona.
    Z zakupu jestem bardzo zadowolony, choć Amazon mógłby bardziej zawalczyć o nasz
    rynek i zaproponować jakieś polskie książki w sensownych cenach. Nie da sie też
    zainstalować darmowych gier z Amazona, bo te są US only.

  • 52. Data: 2011-04-05 09:55:23
    Od: Mario <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-04-01 17:30, ąćęłńóśźż pisze:
    > Tego nie wiem, ale w Stanówku jest sieć WiFi (kiedyś obsługiwał ich zdaje się
    Verizon teraz Sprint lub jakoś tak) oparta wcale nie
    > na GSM.
    > Zdaje się na CDMA.

    U nas też masz dostęp CDMA. Internet bezprzewodowy stacjonarny oferowany
    przez TPSA.

    MD