  • 1. Data: 2011-03-28 19:19:30
    Temat: Problem z ISPCable III
    Od: lantian <c...@g...com>

    Zakupiłem ostatnio ten programator mam windows 7 i nie wiedzac
    dlaczego AVRStudio nie chce mi go widziec(programator niby jest
    kompatybilny z STK500).Może ktoś z was miał podobny problem i jaks
    udało mu sie z tym poradzi ć.Prosze o pomoc bo generalnie nie wiem co
    juz robić:(.

  • 2. Data: 2011-03-28 19:47:31
    Temat: Re: Problem z ISPCable III
    Od: Adam Dybkowski <a...@4...pl>

    W dniu 2011-03-28 21:19 lantian napisał(a):

> [...]
    > kompatybilny z STK500).Może ktoś z was miał podobny problem i jaks
    > udało mu sie z tym poradzi ć.Prosze o pomoc bo generalnie nie wiem co

    A czy avrdude go widzi?

    --
    Adam Dybkowski
    http://dybkowski.net/

  • 3. Data: 2011-03-29 05:03:24
    Od: lantian <c...@g...com>

    On 28 Mar, 21:47, Adam Dybkowski <a...@4...pl> wrote:

    > A czy avrdude go widzi?
    >
    > --
    > Adam Dybkowski
    >                http://dybkowski.net/
    >
    > Uwaga: przed wysłaniem do mnie maila usuń cyfry z adresu.

    Nie widzi :( chpć ustawiałem na wszystkie com-y

  • 4. Data: 2011-03-29 10:31:07
    Od: "Krzysztof" <o...@w...pl>

    A zainstalowałeś sterownik portu ? Widać port w menedzerze urządzeń ?(czy co
    tam jest w w7?)

    K.