  • 21. Data: 2011-03-30 05:57:01
    Temat: Re: Czytniki e-ink
    Od: Michoo <m...@v...pl>

    W dniu 29.03.2011 22:48, Padre pisze:
    > , czy to łącze służy jedynie

    > Na szczęście to nieprawda, na Kindle mozna oglądać dowolne strony www.
    > Nawet nowy Kindle oprócz możliwości ręcznego wpisywania adresu www ma po
    > włączeniu browsera gotowe zakładki do google, wikipedii, facebooka,
    > twittera, NYT czy BBC to dobitnie swiadczy o ty że nawet Amazon zakłada
    > że browser nie będzie służył tylko do kupowania książek z ich własnej
    > księgarni.
    Use of Wireless Connectivity. Your Kindle uses wireless connectivity to
    allow you to shop for and download Digital Content from the Kindle
    Store. In general, we do not charge you for this use of wireless
    connectivity. Your Kindle may use wireless connectivity to make other
    services available to you for which we may charge you a fee, such as
    personal file download and subscriptions when you are located in another
    country. The fees and terms for such services are located in the Kindle
    Store and may change from time to time.

    Michoo

  • 22. Data: 2011-03-30 06:00:09
    Od: Paweł <p...@n...pl>

    > Po co to pisać głupoty jak się Kindle widziało tylko na obrazku?

    Masz na stronach WWW polskie znaki ?

    Paweł

  • 23. Data: 2011-03-30 07:54:25
    Od: ąćęłńóśźż <a...@i...pl>

    Ja nieustannie.
    Także po to, by trafić do właściwego miejsca.
    Szybkie "kartkowanie" eKsiążek to nadal wyzwanie.
    Właśnie przerobiłem eBooka na Kindelka i z 700 stron w pdf i w druku zrobiło się 10
    tys. ekranów.

    -----

  • 24. Data: 2011-03-30 08:51:12
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Mario,

    Wednesday, March 30, 2011, 3:16:50 AM, you wrote:

    > Czyli nadaje się tylko do beletrystyki?

    W praktyce - tak. Zazwyczaj jednak z PDFów potrzebujesz coś przekleić
    - z czytnika tego nie zrobisz...

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 25. Data: 2011-03-30 13:14:06
    Od: ąćęłńóśźż <a...@i...pl>

    Podobnie jak z PDF-a zabezpieczonego DRM-em i czytanego pod ADE (wyjątkowo gów....ny
    program swoją drogą).

    -----

  • 26. Data: 2011-03-30 15:36:14
    Od: Padre <P...@n...net>

    W dniu 2011-03-30 09:54, ąćęłńóśźż pisze:
    > Ja nieustannie.
    > Także po to, by trafić do właściwego miejsca.

    Książka pamięta gdzie przerwano czytanie i można robić zakładki i
    poruszać się po rozdziałach, ja ksiązke zazwyczaj czytam od początku do
    końca nie częściej niż raz na parę lat.

  • 27. Data: 2011-03-30 15:37:46
    Od: Padre <P...@n...net>

    W dniu 2011-03-30 08:00, Paweł pisze:

    > Masz na stronach WWW polskie znaki ?

    Oczywiście, mam oryginalne firmware i nic nie kombinowałem a polskie
    znaki są na wszystkich stronach jakie oglądałem.

  • 28. Data: 2011-03-30 15:42:13
    Od: Padre <P...@n...net>

> [...]
    > personal file download and subscriptions when you are located in another
    > country. The fees and terms for such services are located in the Kindle

    Mówiliśmy o czytaniu serwisów www, do ściągania plików oprócz .txt czy
    .mobi oraz kupowania książek w innych e-księgarniach Kindle nie jest
    przeznaczony. Jeśli chodzi o możliwe zmiany to jak do tej pory wyłącznie
    na lepsze czyli poszerzanie się listy krajów na których działa darmowy
    internet i chodzi tu o kraje mocno egzotyczne bo w tych jajkich bywa się
    zazwyczaj z internetem w Kindle nie ma problemów.

  • 29. Data: 2011-03-30 17:07:33
    Od: Paweł <p...@n...pl>

    W dniu 2011-03-30 17:37, Padre pisze:

    > Oczywiście, mam oryginalne firmware i nic nie kombinowałem a polskie
    > znaki są na wszystkich stronach jakie oglądałem.

    Rozumiem, że chodzi o Kindle DX.
    W moim (ma kilka miesięcy) przeglądarka stron WWW nie ma polskich
    znaków. Nie chodzi tu o obsługę różnych sposobów kodowania tylko o
    zawarte czcionki.

    Paweł

  • 30. Data: 2011-03-30 19:01:46
    Od: Padre <P...@n...net>

    > Rozumiem, że chodzi o Kindle DX.
    > W moim (ma kilka miesięcy) przeglądarka stron WWW nie ma polskich
    > znaków. Nie chodzi tu o obsługę różnych sposobów kodowania tylko o
    > zawarte czcionki.

    Watek był o ewentualności zakupu Kindle 3 i o takim pisałem.