  • Data: 2011-05-25 22:01:36
    Temat: Re: Czyszczenie KLIMY
    Od: "dudley" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:irhlb2.4vc.0@poczta.onet.pl...
    > Stopień komplikacji przy wymianie filtra jest zależny od rodzaju
    > samochodu - czasem jest to parę klipsów a czasem trzeba użyć
    > śrubokręta. Generalnie trywialna sprawa [...]

    To następnym razem zaproszę Cię - wymienisz mi w astrze ;)

    PS. tragedii nie ma, wymiana - łącznie z wykręceniem schowka przed
    pasażerem, odczepieniem nawiewów na stopy pasażera, żeby był nieco lepszy
    dostęp i złożeniem tego raz jeszcze - trwała może z 20 minut ale nie
    pamiętam kiedy ostatnio tak kląłem :) Ten żłób, który to zaprojektował,
    powinien za karę do końca życia wymieniać filtry w AH...
    Pozdrawiam,
    --
    dudley, ckmk
    szarobeżowa astra III