  • 1. Data: 2011-05-25 01:32:33
    Temat: Czyszczenie KLIMY
    Od: "Ivo Von Shtolcessen" <I...@6...pl>

    Okej mam czynnik co teraz ??
    Płacić czy samemu wymienić filtr przeciwpyłkowy ( pikuś)
    i co daje to psikanie w wylot ? są jakieś dzingle żeby samemu to zrobić ?

  • 2. Data: 2011-05-25 08:17:22
    Temat: Re: Czyszczenie KLIMY
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Ivo Von Shtolcessen" <I...@6...pl> wrote in message
    > Okej mam czynnik co teraz ??
    > Płacić czy samemu wymienić filtr przeciwpyłkowy ( pikuś)
    > i co daje to psikanie w wylot ? są jakieś dzingle żeby samemu to zrobić ?

    Stopień komplikacji przy wymianie filtra jest zależny od rodzaju
    samochodu - czasem jest to parę klipsów a czasem trzeba użyć
    śrubokręta. Generalnie trywialna sprawa, więc dałbym komuś do
    zrobienia tylko wtedy gdy cena porównywalna z ceną zakupu
    wkładu filtra.

  • 3. Data: 2011-05-25 22:01:36
    Od: "dudley" <d...@o...pl>

    > Stopień komplikacji przy wymianie filtra jest zależny od rodzaju
    > samochodu - czasem jest to parę klipsów a czasem trzeba użyć
    > śrubokręta. Generalnie trywialna sprawa [...]

    To następnym razem zaproszę Cię - wymienisz mi w astrze ;)

    PS. tragedii nie ma, wymiana - łącznie z wykręceniem schowka przed
    pasażerem, odczepieniem nawiewów na stopy pasażera, żeby był nieco lepszy
    dostęp i złożeniem tego raz jeszcze - trwała może z 20 minut ale nie
    pamiętam kiedy ostatnio tak kląłem :) Ten żłób, który to zaprojektował,
    powinien za karę do końca życia wymieniać filtry w AH...
    Pozdrawiam,
    --
    dudley, ckmk
    szarobeżowa astra III

  • 4. Data: 2011-05-26 13:07:20
    Od: kkk <m...@g...com>

    On 25 Maj, 22:01, "dudley" <d...@o...pl> wrote:

    > To następnym razem zaproszę Cię - wymienisz mi w astrze ;)

    Dla takiego specjalisty jak Pszemol to żaden problem, max minuta i po
    sprawie i nie będę nawet pisał, że są auta co wymiana filtra może
    trwać i godzinę (jak ktoś robi to pierwszy raz) - bo znowu będę musiał
    to udowadniać..... :)

  • 5. Data: 2011-05-26 17:51:38
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 25-05-2011 01:32, Ivo Von Shtolcessen pisze:
    > Okej mam czynnik co teraz ??
    > Płacić czy samemu wymienić filtr przeciwpyłkowy ( pikuś)
    > i co daje to psikanie w wylot ? są jakieś dzingle żeby samemu to zrobić ?

    Psiknij sobie na parownik, a nie w dolot.

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 6. Data: 2011-05-27 19:48:43
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "kkk" <m...@g...com> wrote in message
    h.googlegroups.com...

> [...]
    > sprawie i nie będę nawet pisał, że są auta co wymiana filtra może
    > trwać i godzinę (jak ktoś robi to pierwszy raz) - bo znowu będę musiał

    Udowadniać żeś fujara bo wymieniasz filtr godzinę?
    Albo to że fantazjujesz na temat aut z klimą a bez filtra?

  • 7. Data: 2011-05-27 22:06:30
    Od: kkk <m...@g...com>

    On 27 Maj, 19:48, "Pszemol" <P...@P...com> wrote:

    > Udowadnia e fujara bo wymieniasz filtr godzin ?
    > Albo to e fantazjujesz na temat aut z klim a bez filtra?

    Chciałeś coś konkretnego?

  • 8. Data: 2011-05-28 14:48:08
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Fri, 27 May 2011 12:48:43 -0500, "Pszemol" <P...@P...com>
    wrote:

    >Albo to że fantazjujesz na temat aut z klimą a bez filtra?

    A takich nie ma?

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 9. Data: 2011-05-28 19:00:26
    Od: Robson <r...@...pl>

    Ja mam auto z klima bez filtra. Dodge Caravan SE 3,3L '96, sprowadzony z
    Kanady.
    A moze bys mi wymienil parownik klimy zamiast filtra?

  • 10. Data: 2011-05-28 19:34:10
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 27-05-2011 19:48, Pszemol pisze:

    > Udowadniać żeś fujara bo wymieniasz filtr godzinę?
    > Albo to że fantazjujesz na temat aut z klimą a bez filtra?

    Ciekawy jestem jak znajdziesz filtr kabinowy w Dodge Stratusie.

    Pozdrawiam
    Paweł