  • Data: 2012-11-08 13:31:07
    Temat: Re: Czynności serwisowe - Citroen C4
    Od: AL <a...@s...tam.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-11-08 13:02, Franc pisze:

    > Najciemniej pod latarnią. ;-))

    > Gość przebąkiwał coś pod nosem jak liczył - szeptał filtry, olej, świece,
    > płyn hamulcowy.... Całość właśnie 1200.
    > Do tego ozonowanie klimy 99,00.
    >
    > Sprawdzałem w dwóch ASO i dali tak samo.
    >
    > Jak zrobiłeś, że wzięli od Ciebie materiały eksloatacyjne? Jakieś magiczne
    > hasło?

    nie - od lat przyjezdzam do nich i mowie, ze materialy sa wlasne.
    Taka notka potem laduje w ksiazce serwisowej z przgladu.
    Olej i filtry kupisz za polowe tego co krzyczy ASO - i to sie niczym nie
    rozni od tego co zaklada ASO (podalem Ci nazwy).
    Zadnego hasla nie trzeba, urok wlasny tez raczej nie wchodzi w gre ;)